Dåligt resultat på KUB 5mm nackspalt
Hur går det?
Hur går det?
Pratade precis med en bm som kunde se att resultatet på djupanalysen var normalfynd, alltså inga avvikelser. Känns så himla bra, vågar nog börja berätta om graviditeten nu!
Förstår att det är skitjobbigt, och det är så svårt att inte tänka på det. Det där vakuumet man hamnar i är fruktansvärt. Jag vet att det inte hjälper nåt särskilt, men det kan ju faktiskt vara så att de kan ta provet på onsdag. Eller, det är väl ändå det mest troliga eftersom de bokade in dig då :) Hang in there!
Jag fick svar idag, allt såg bra ut, åh vad jag är lycklig nu!! <3
Hej! Jag hoppar in lite sent i den här tråden känner jag och vet väl egentligen inte direkt vad jag vill med det.... igår gjorde vi nupp med resultat 1:2 för trisomi. Mina blodprover var "borttappade" så de kunde enbart utgå från nupp + mina personliga uppgifter. Nackspalten kunde mätas till 5,3 mm.
Har fått tid för moderkaksprov på tisdag. Allt känns verkligen nattsvart.....
Hej har också fått dåliga resultat 1:2 för två år sen och fick avbryta i ve 14. Tufft då man alltid får höra när man e runt 30 år att risken finns inte :(
???
Berätta gärna om du vill!
Hej. Är en tjej på 32 som önskar och försöker skaffa syskon till min 7 åriga flicka.
Hittade ingen bra tråd. Beklagar era kub resultat;(
Är gravid i vecka 10. Men igår upptäcktes att hjärtat stannat i v 8. Fick se hjärtat och att den växt i vecka 7. Jötte jobbigt att fått se allt är bra i vecka 7 och nu vecka 10 har jag tagit vaginala tabletter och inväntar operations planerare på måndag.
Tyvärr va jag med om detta i dec med. Fastt väntande en ofostrig då. Så jag gick gravid i 9 veckor då med och fick avsluta det med skrapning;(
Tänkte försöka invänta em menstration efter denna gången innan nytt försök.
Är det några fler som tänker försöka direkt om det blir att avbryta era graviditeter?
Åh vad glad jag blir att det ser bra ut nu!! Hoppas verkligen du kan slappna av lite och njuta den här gången ?
Hej allihop. Jag ville bara berätta att den 6 maj i vecka 36+3 kom världens finaste lilla flicka
till världen.
Hon är helt normal & frisk.
Jag hoppas min solskenshistoria kan ge hopp till många som är i samma situation som jag var efter KUB-testet!
Kram på er!