Dåligt resultat på KUB 5mm nackspalt
Har varit inne på mkp idag, jobbigt och nervöst innan men nu är det skönt att det är över. Bara att vänta på resultatet, vågar inte hoppas på något...
Har varit inne på mkp idag, jobbigt och nervöst innan men nu är det skönt att det är över. Bara att vänta på resultatet, vågar inte hoppas på något...
Gick in nyss på 1177 för att kolla vad som har skrivits i min journal.
Då stod det "kommande vårdkontakt" klickade mig in på det & då stod det dagens datum sedan 15.30.
Kan det vara så att dom kommer ringa mig då !? Elller vad ? Blir galen här!
Ja, idag kom det äntligen!! Allt såg bra ut! :)
Bara att vänta på djupanalysen också, men känner mig mer hoppfull nu iaf.
Det går säkert jättebra, de sade att det är väldigt sällan som de inte kan ta provet. Jag blundade så att jag inte behövde se när de körde in nålen, det stack till och kändes lite obehaglig en stund, men det gick fort. :)
Lycka till imorgon :)
Jag förstår precis. Känner exakt samma sak!
Dom har ringt mig nu iaf. Provet visade inga avvikelser, så skönt! Men eftersom nackspalten var så bred så finns det en risk för att det tex är hjärtfel. Så extra koller kommer att göras på hjärtat & andra organ!
Nämen fy vad jobbigt! Sade de varför?
Nej men fy stackars dig! Varför fick du inte göra provet ?
Lider med dig! Den där väntan är olidlig. Och jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det hade varit att inte få göra provet när man väl var där.
Håller tummarna att du får göra det nästa vecka. Vart ska du göra provet ?
Det kanske har något med att få tillräckligt bra prov, att det ska vara tillräckligt utvecklat eller nåt men det borde de ju ha vetat när de bokade in dig isf. Min moderkaka låg i framvägg och det underlättade provtagningen. Förstår att det måste vara skitjobbigt när man väl ställt in sig på att få göra provet!