Dåligt resultat på KUB 5mm nackspalt
Fick 3,2 mm på nackspalten och 1:23 på ds. Ska göra moderkaksprov på måndag. Denna oro över att något ska vara fel är fruktansvärd.
Fick 3,2 mm på nackspalten och 1:23 på ds. Ska göra moderkaksprov på måndag. Denna oro över att något ska vara fel är fruktansvärd.
Vart ska du göra provet någonstans ? Stort lycka till,1:23 känns ändå som det finns en väldigt god chans till positivt resultat! Men jag förstår din oro, det är hemskt!
Har varit inne på mkp idag, jobbigt och nervöst innan men nu är det skönt att det är över. Bara att vänta på resultatet, vågar inte hoppas på något...
Fick brev idag att kromosom 13 18 och 21 såg normalt ut ... så kan andas ut , så lättad!!!
Men man undrar varför nackspalt var bred men ska försöka att inte tänka för mycket på det ..Så ska njuta av graviditeten nu
Håller tummarna för er andra <3
Åh håller tummarna för dig! <3 hör av dig hur de går! Jag gör mitt nästa onsdag. Vill bara att dagarna ska gå...
Samma här. Är snart hemma efter en lång bilresa. Läkaren sa att provsvaren skulle vara klara om ett par dagar. Håller tummarna för dig.
Vågar inte heller hoppas på något!
Håller tummarna allt jag kan. Tuff väntan, men som du säger skönt att det är gjort och få besked. Håller tummarna allt jag kan här med. Vet hur jobbigt det är att vänta.
Skulle dem ringa er med svar oavsett? Till mig skulle de ringa vid dåligt besked och annars kunde jag själv gå in och läsa. Svaret för snabbanalysen gick jättefort. Konstigt tycker jag. De borde ringa oavsett.
Håller med! För man känner sig verkligen ensam i detta. Är du sjukskriven eller jobbar du idag ?
Gick in nyss på 1177 för att kolla vad som har skrivits i min journal.
Då stod det "kommande vårdkontakt" klickade mig in på det & då stod det dagens datum sedan 15.30.
Kan det vara så att dom kommer ringa mig då !? Elller vad ? Blir galen här!
Tjorven80: har du fått något svar ?