Inlägg från: Smulan274 |Visa alla inlägg
  • Smulan274

BF juli 2018 - Stockholm

Hej! Plussade i fredags och gick in i vecka 5 idag, beräknad i slutet av juli! :) 

Jag började bli super yr för 10 dagar sen, även när jag ligger eller sitter, det snurrar lxm till i skallen även fast jag ligger i soffan o kollar på tv, känns ganska obehagligt o köra bil tex.. Det är ihållande dygnet runt också, någon som vet nå tips på hur man kan minska yrseln?
    Har haft gravid hjärna sen en vecka tillbaka också, visste inte att man brukade ha det så här tidigt i graviditeten! Hoppas det släpper snart Skrattande Och vissa dagar känt mig hängig/febrig/illamående men bara i korta perioder. Har haft mensliknande smärtor de två senaste dagarna men inte långvarigt, och inatt började bröstvårtorna ömma.

Detta är min tredje graviditet om jag räknar 2 aborter i ung ålder, som jag har ångrat sedan dag ett. Vården gav mig inte något eget val utan bokade bara in aborten utan att fråga vad jag ville, och ung och osäker som jag var vågade jag väl inte säga emot.
    I vilket fall så har alla grav. skillt sig stort ang. symtom. Den första grav. kände jag oerhört mycket av i 2-3 veckan (innan det syntes på testet ens), den andra grav. kände jag ingenting och var tvungen att göra medicinsk abort i vecka 12 Skäms

Svar på tråden BF juli 2018 - Stockholm