Religösa! Liv efter döden?
Då vet du att jag kan krossa dig. Och jag har inget personnummer, då jag inte är en person.
Jag är Gud och gillar inte att du låtsas tala för mig.
Då vet du att jag kan krossa dig. Och jag har inget personnummer, då jag inte är en person.
Jag är Gud och gillar inte att du låtsas tala för mig.
Förändrar både tid och rum gör en till film om livet mitt med ockult om du vågar det vanhedra oss för den allra sista gången vi syns vid domens dag!
Kan inte vara vän med både djävulen och gud du får helt enkelt ta och bestämma dig..
Nu ska vi vara tacksamma att vi inte går illa berörd från det här!
En robot kan inte berätta om alla dina hemligheter och exponera dig!
Vill helst inte prata med en från djurriket du vet vi religiösa gillar inte påhopp och folk som sprider falska rykten om andra människor!
Nej du missförstår förstås alltihopa igen du är utan Gud det gör dig till del av djurriket..
Du förstod väl att skapelsen är beskriven via skapelse berättelsen redan..
Lögn hör inte hemma här där folk berätta om skapelsen som Gud skapat det!
Det finns mycket vi människor inte förstår. Finns gud? Varför är det så mycket hat? Varför ger gud oss en fri vilja om vi med den förintar guds skapelse? Är satan starkare än gud. Älskar gud oss? Om man tror kan man bli lurad till vad som helst. Det är sunt att ifråga sätta?
Jag påstår inte att gud inte finns. Jag är bara undvarande varför vi människor är som vi är och varför vi är så hatiska mot varandra?
Jag vet att jag har haft känslan av andar spöken eller vad det nu har varit. Vad är det enligt religionen? Det finns människor som påstår att gud talat till dem. Varför är det mer trovärdigt. Hur ser en troende på detta?
Denna tråden är som att titta på byfånen. Man skrattar lite för sig själv åt hur dum den är. Men man vet att det egentligen är synd om denne och man borde inte titta men kan ändå inte låta bli. Men hoppas byfånen i denna tråden snart får medicinering och hjälp med sina psykiska problem.
Ja, har du pratat med läkaren än?
Vad sade han?
Och du påstår att du inte är snedvriden och vänd från verkligheten?
Hur mycket njutning får du av att se andra människor råka illa ut?
På vilket sätt är du betydelsefull säger du? Du kan inte ens hjälpa dig själv hur ska du kunna hjälpa någon annan?
Den ända Gud, den där allsmäktiga där det kan ske mirakel på riktigt!
Ibland behöver det för att dom förnekar honom i himmelriket, olagligt!
Gud är verksam skulle se vad fadern sonen och den heliga ande är kapabel till att göra för dom rättvisa och rättfärdiga i världen.
Du har inte sätt ett skit, vad talar du om egentligen?
Försök förstå att ingen religiös har råkat illa ut.
Spirituellt folkslag dödshot dagligen vem vill se när det osynliga väsen släpar iväg onda människor hela vägen ner till avgrunden!
Vem är du?