Inlägg från: Herrman Hedning |Visa alla inlägg
  • Herrman Hedning

Religösa! Liv efter döden?

Jo tack för att du frågar. Min vision av efterlomivet handlar om att bära frukt. Typ som persikor. Om det inte bär frukt så kan man ta blrt den delen i vårt gemensamma efterliv. I den bemärkelsen strävar vi med vår fantasi och önskan och beteende till att slänga in beståndsdelar som alla fritt kan dela.

Därför kan det mkt väl vara så att ditt rike kan delas med mig. Det ska heöt enkelt bli kul att se vad du fantiserat ihop den dag din fader ( du i version 2 ) är klar med ditt bidrag. Ja allt blir i så fall skapat genom sonen ( du asså nu version 1 ). Ska bli rintigt kul att se vad du kokat ihop. Får man fisa i ditt rike? Skratta töntigt? Det får du när du besöker mitt. Jobbar redan på mitt eget lilla tillskott. Planeter , natur etc...men det blir rätt kasst om alla i hela världeb ska trängas där bara för att de inte själva bär frukt. Så sätt i gång och önska och fantisera. En strand? Cool arkitektur....skön attityd? Utmaningar? Skatter? uppdrag? Rollspel. Är det schysst kommer jag och provar sen.

• Herrman Hedning

På ett eller annat sätt kommer vi se till att du får dela det som du anser vara ditt. Men vaffö så neggo nufördå. Vilken inriktning har läran att hans folk är typ ja nå speciellt över de andra då....? hmm

• Herrman Hedning

Vad är bättre än en pingspastor?, jo en frustrerad frikyrko evangeliker. En sublim notering.

• Herrman Hedning

hur dräper man en demon. Gårdet till som i rollspel??

?

• Herrman Hedning

semester onskefullt? här vare inga profeter

Svar på tråden Religösa! Liv efter döden?