Inlägg från: fraterdiavolo |Visa alla inlägg
  • fraterdiavolo

Religösa! Liv efter döden?

Profeten 2000 i full fart här med, ser jag... förvånad? Nej.

Har du lyckats frälsa någon här då? Att döma av det som sägs, så tror jag du liknar ett troll mer än är gudalik.

"...Fire Walks With Me..."
  • fraterdiavolo
    TwoThousand skrev 2018-03-12 21:43:47 följande:

Sen när kunde vanliga dödliga umgås med dom odödliga?

De odödliga? Jag umgås de levande och de döda. De finns runt mig dygnet om. Funkar alldeles utmärkt. Har aldrig sett skymten av den där Gud Allsmäktiga fadern, dock.
  • fraterdiavolo
    TwoThousand skrev 2018-03-13 22:03:14 följande:

Andlig klädd i svart på begravningen blir allt för mottaglig och talar till döde personen i kistan!

Du vet noll om döden, de döda eller det du kallar ockult aktivitet. Det enda jag ser i ditt osammanhängande dravel, är provokation och predikan om saker du inte verkar ha någon kunskap om alls. Bara repetition på repetition av samma gnat om andligt folkslag. Din Gud, som du påstår dig vara i fält för, är ingenting. Ska man tro skapelsen så är din Gud det första dokumenterade fallet av extrem egoism och narcissism. Och ditt tjat om Satan Lucifer? Varför skulle han ha det minsta intresse av människan när han inte var intresserad från första början? Varför förvisades Lucifer från himmelriket? Vet du ens det? Du kommer bara med en massa skitsnack, lilla du...om någon skulle skrämmas till oändlighet av s k ockult aktivitet, så vore det du. Snackar med döda människor i kistan? Tss...hade du upplevt kontakt med de döda, så hade du inte suttit här och spridit ditt dyslektiska trams. Då hade du hållt det för dig själv och inte gått igång på uppmärksamheten såsom du gör.

Du luktar troll. Inte ens ett kristet troll, utan bara troll.
  • fraterdiavolo
    TwoThousand skrev 2018-03-14 20:16:03 följande:

Det hade vart roligt om du kunnat bidra med något till tråden överhuvudtaget, men fortsätt gärna läsa mina inlägg och du kanske får lär dig något viktigt!

Tack detsamma! Du hade kunnat bidra med annat än trams, till att börja med.

Jag vet vad som sker när jag dör och därefter.
  • fraterdiavolo
    TwoThousand skrev 2018-03-14 20:41:06 följande:

Dela med dig lite och låt dig inte påverkas av negativt för mina inlägg för sannerligen är det bara sanningen!

Nej, mitt efterliv är mitt, inget jag pratar om med andra än min sambo och min äldsta son.
  • fraterdiavolo
    TwoThousand skrev 2018-03-14 21:08:49 följande:

Vet du inte att du är död till synden? Ditt efterliv består väl av att gå till sömns inför domedagen?

Där går du på igen, drar slutsatser som du inte vet något om.
Svar på tråden Religösa! Liv efter döden?