Inlägg från: Aylae |Visa alla inlägg
  • Aylae

Religösa! Liv efter döden?

TwoThousand skrev 2018-03-02 19:02:09 följande:

Säg till allihopa andligt folkslag sitter ner i soffan mottaglig sätt på det okända ser och talar till döda människor aldrig varit rädd för att vandra in till ljuset!

Dina meningar är helt osammanhängande ibland. Känns nästan som om du använder Google translate eller nåt.

Och för att svara på TS fråga: nej jag tror inte på något liv efter döden. Inte heller på någon gud. Tror på evolutionen.
  • Aylae
    TwoThousand skrev 2018-03-11 22:13:23 följande:

Säger till honom att andligt folkslag var mottaglig när denna talade till dom döda människor på besök!

Har du dyslexi eller något funktionshinder som påverkar din förmåga att sätta samman förståeliga meningar? Eller har du någon form av psykisk ohälsa kanske? Om inte så drar jag slutsatsen att du trollar och/eller använder Google translate!
  • Aylae
    TwoThousand skrev 2018-03-13 00:38:05 följande:

En religiös på riktigt blev precis mottaglig kontaktad av ett splitternytt spöke!

Kanske börjar bli läge för din del att kontakta psykvården?
  • Aylae
    TwoThousand skrev 2018-03-13 22:20:20 följande:

Kända för att inte bli våldsam visar stor hänsyn för det har frälsaren visat oss!

Du behöver göra om vissa delar av din skolgång, så mycket står klart! LMFAO! Det här med meningsuppbyggnader och sammanhang är inte din starka sida för att uttrycka mig milt! Men kämpa på vet jag! Kanske något av dina gamla lik du kommunicerar med var lärare och kan bistå dig.
  • Aylae
    TwoThousand skrev 2018-03-14 20:40:21 följande:

Andligt folkslag satt hela natten med det okända mottaglig och talade till döda människor som är på väg att vandra hela vägen till ljuset och domedagen!

Det är ett levande helvete för hela världen hatar och föraktar allt som är religiöst!

o

Om du nu vill att vi som läser ditt dravel ska lära oss något så måste du ju skriva förståeligt med svensk grammatik. Som det ser ut nu är det bara ordbajseri dessvärre.

MEN, personligen är jag ganska övertygad om att du trollar ordentligt! Gör du inte det så tycker jag verkligen synd om dig som inte kan författa en riktig mening. Tycker även synd om dig för att du isåfall är riktigt indoktrinerad i religion.
  • Aylae
    TwoThousand skrev 2018-04-23 01:34:49 följande:

Försöker inte ens stoppa det andligt folkslag gör ett spöke utav honom!

Jävlas med andligt folkslag och du kommer garanterat att få träffa Kristus!

Ojojoj, vad ska din gud/Jesus säga när du hädar med svordomar? Kanske hamnar du i ett gigantiskt eldhav nu? Fast iofs, som jag har förstått dig så är det ju bara att säga att man ångrar sig så är problemet löst. Fungerar det för alla att endast be om förlåtelse? Tänker på våldtäktsmän och pedofiler bl.a.
  • Aylae

Har du tagit kontakt med psykiatrin ännu? Du är ganska osammanhängande och talar till dig själv i tråden. Hoppas att du får den hjälp och det stöd som du behöver!

• Aylae

Hahaha du är ju riktigt underhållande när du "rantar". Synd bara att Google translate inte riktigt fungerar för dig!

Jag blir dock lite orolig samtidigt och ber dig uppsöka professionell hjälp (psykiatrin). Du verkar inte helt ok och jag tycker synd om dig!

• Aylae

Snälla! Sök hjälp. Ge psykiatrin en chans för du verkar lite psykotisk tyvärr ??

• Aylae

Heligt folkslag krossar vidare. Demoner äter heligt blod. Lyssna på mottaglig svart ängel. Alla ska brinna i heligt folkslags eldar! Se upp, du som talar i tungor i denna tråd. Du äro af djävulen själv. Du måste ödmjuka dig inför heligt folkslag, inte tala till andra. Gå ner i bön, på dina knän, och be heligt folkslag och guden om dina synders förlåtelse. Din arrogans äro av ondo!

Din religiösa talar inte till helig ande, bara till tomma svarta hål. Du predikar irrläror, du falske profet du.

Repent, repent, repent

Svar på tråden Religösa! Liv efter döden?