Ni som är älskarinnor eller har en!
Finns alla typer. Män som är idioter och ligger med både frun och älskarinnan men ljuger för båda, män som lovar att skiljas men aldrig gör det men det finns också älskarinnor som inte tror eller vill att männen ska skilja sig och män som blir kära i sina älskarinnor men omöjligt kan lämna och så hittar älskarinnan någon annan och det finns dom som får deta att funka i flera år medan andra inte gör de. Det finns alla typer som sagt, allt behöver inte vara svart eller vitt och framförallt inte enkelt.
Däremot tror jag att de män som lovar att lämna och lovar guld och gröna skogar är de män som definitivt inte kommer lämna. Finns många män som från början är ärliga med att dom inte kan skilja sig och det finns många män som aldrig skulle prata skit om frun och ljuga och skylla på att man har en dålig relation osv. Sen blir man ändå kär i sin älskarinna trots att tanken bara vara att ha lite roligt eller så var tanken ingen alls från början, det bara blev som det blev. Jag har stött på alla fall.
Min älskare lovade aldrig något, pratade aldrig illa om frun eller försökte få mig att tro att han skulle skilja sig, tvärtom faktiskt, sen skiljde han sig ändå efter några år men av andra anledningar.