Ni som är älskarinnor eller har en!
Håller med de många skrivit, tänk efter före innan du ger dig in i detta TS. Hur kul ni än har när ni ses å hur sex han än ger dig så är de du som får sitta själv alla kvällar å nätter medan mannan sover med sin fru å åker på semester med sin familj .
Min älskare var fast i sin relation av många olika skäl, så fast man kan bli efter 25 gifta år å fem barn... jag visst om de men gav mig ändå in i detta.. vi hade kul, de vara sexigt, spännande å roligt, ett riktigt äventyr.. värt allt när vi sågs men jag mådde så dåligt efteråt å då sa han ändå dagligen att han älskade mig å gjorde allt för att jag skulle må bra..
En dag orkade jag inte längre, spelade ingen roll att jag älskar honom å att han älskar mig ännu mer men jag fixade de inte längre, då hade vi träffats i 3 år. Han blev förkrossande å bröt ihop fullständigt, hans liv rasade å han gick ned sig totalt vilket till slut fick hans fru att lämna honom..
Jag träffade dock en ny, fick barn, gifte mig å här sitter jag idag å konstigt nog bara kan tänka på den andra mannen men idag är de jag som är fast i mitt när han äntligen blev "fri"...