Milkway skrev 2017-11-12 07:04:27 följande:
Människor som är deprimerande och ser ner på sig själv är inte populära i sociala kretsar för de drar ner hela gruppen och alla får kämpa med sig själva och sitt liv vem man än är, om du ser upp till dig själv och känner dig bra kommer andra tycka samma sak, våra självbilder speglas i andra.
Det mest ensamma livet är ett där du mobbar dig själv i dina egna tankar , detta kan man göra vare sig man har vänner eller är helt själv.
Vad har du för intressen? Det är där man brukar finna gemenskap och vänner.
kvinnor som är deprimerade är socialt accepterade, de har inte direkt några problem att ha vänner och pojkvän.
män som är deprimerade är dock inte accepterade, ja. men jag kan ju inte hjälpa att jag är deprimerad...
jag ser inte ned på mig själv varken irl eller på seriösa forum på internet...jag behåller gnället till mig själv...
jag mobbar inte mig själv, jag säger sanningen och allihopa tycker detta om mig...det är ANDRAS fel att jag inte accepteras eftersom de inte vill ha något att göra med en kile som är en loser....folk är kräsna helt enkelt.....i en bra värld så blir alla accepterade som de är...
jag är intreserad av politik, sport, spel etc