• Kyriie88

Två hinnsäckar!?

Jag va på VUL i 7+? minns inte exakt, och då såg de en hinna med ett foster o ett tickande hjärta, samt 3 hinnor/uppklarningar till. De va lite osäkra. Första misstanken va druvbörd/mola så fick återbesök om 1v igen. På återbesöket levde fostret och det var 2 uppklarningar istället för 3. Fick komma på ett tredje besök efter 1,5v för att se om uppklarningarna hade förändrats vilket det ej hade utan snarare blivit mindre. De som de trodde i mitt fall var trillingar där 2 har dött och en klarat sig alt blödningar, men inget de kunde fastställa. 

Är idag i v 20+2 och haft RUL och sett en vild liten pojke <3 Gjordes dock ingen uppföljning på de andra fläckarna så vet inte om kroppen tagit hand om de eller ej :) 

Håller tummarna för dig!

• Kyriie88

Jag fick kontakt blödning vid 2 tillfällen, därav jag sökte o fick vul, sen fick jag en blödning i v10 men troligen var det en kapillär som brast i underlivet. 

Jag har mått hur bra som helst :P lite läskigt nästan. Har förra veckan äntligen också börjat känna sparkar :) 

Men att den friska ligger högst är ju jätte bra, håller tummarna o tror de kommer gå super! :)

Svar på tråden Två hinnsäckar!?