40+ med BF sommaren 2018
I dag blir det Vul så spännande och nervöst. I dag är jag 9+3.
I dag blir det Vul så spännande och nervöst. I dag är jag 9+3.
Iiihh!
Har precis varit på ultraljud och är så glad över att allt ser bra ut så långt. Den lilla piraten har ett hjärta som slår, armar och ben, två hjärnhalvor och en litenliten nästipp. Piraten ägnade sig mest åt att sörpla fostervatten och veva med armarna när vi kikade in. Fascinerade hur verkligt allt kan bli. Ett litet liv! Wow!
Och så himla fint att få ligga och hålla den blivande pappan i handen och titta på det lilla miraklet. Vi valde att skippa kub och bara göra ett vanligt ultraljud. Är det fler som gjort det eller funderar på att göra det?
Nytt bf: 27/6
Grattis fröken sol och InaLo till era fina ul
Något annat, värktabletter eller inte ? Har just nu sprängande huvudvärk..
Vad skönt att slippa VUL :)
Och måste känts skönt att bli framflyttad!
När blir nästa koll?
Hej! Jag fick dåliga siffror på kub, och ska göra fostervattensprov på tis. Någon som gjort det? Hur gick det? Jag har drömt i flera veckor att jag börjar läcka fostervatten och att det inte upphör ????
1:53 eller om det var 1:57.... på DS de andra var det bra siffror på. Syntes inger avvikande på ul utan det var blodprovet som tog ner siffrorna och ålder såklart. Ja jag är så oroad att det ska sätta igång ett missfall, drömmer ju aldrig livligt annars..
I går kväll deckade jag klockan 21.00 ner min yngsta skulle somna. Sambon och mellersta dottern tyckte det var lagom kul som själva satt uppe och spela bingo. Jag vaknade av smällarna klockan tolv och gick upp i 10 min och tittade ut genom fönstret sedan sov jag igen. Jag var så lättad när sambon sa till mig. "Du ser helt slut ut, gå och lägg dig"
Hej. Hittade in till er och ansluter mig gärna till gänget. Är 39år och väntar barn nr 4 i juLi. Är nu i vecka 10+4. Ska på kub den 9/1 så en veckas väntan kvar.
6+0. Börjar kännas lite lugnare men vågar inte andas ut än på länge. Vul på torsdag..