• Zanda

För oss med ma/MF i bagaget från Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Åååå tjejer <3 Jag vet precis hur ni känner...gravida överallt! Känns lite bättre nu när det gått ett tag och jag kanske ÄR en av dem om jag har tur! Har så lång cykel så har bestämt att jag ska testa 4/12. Är egentligen några dar efter BIM men vill inte vara besviken när vi ska iväg och fira 1:a advent dagen innan, tycker den helgen är det mysigaste på hela året och har inte mensen kommit då kommer jag vara så glad och förhoppningsfull!

• Zanda
    vinterbebis12 skrev 2017-11-17 22:36:22 följande:

Pratade med kliniken idag och de vill precis som läkaren som genomförde aborten vänta en cykel. Känns mer ok nu än innan. De embryon som finns i frysen har 50% chans vardera så har vi tur blir det en graviditet inom ett halvår. Om inte får vi börja ett till färskförsök med hormoner etc men det får vi ta då. Hur mår ni andra?

Charlie - blöder du fortfarande?

Linnea- vågar ni försöka nu eller hur gör ni?

Zanda- hur mår du?

Känns såå jobbigt att tänka på hur allt kunde ha varit. Skulle gå i v 16 i dagarna. Hur gör ni för att inte bli tokiga av alla tankar? Jag behöver något annat att fokusera på och har det men tankarna återgår hela tiden till det här...

Låter ju väldigt hoppfullt ändå!

Jag mår bra, men tänker en hel del på det som kunde blivit då min nära vän och dessutom närmsta granne ska ha barn i april. Hade varit så kul att följas åt och sen hänga med bebisarna, och så mysigt just i maj, men så kan det ju bli ändå med viss fördröjning...

Håller med om att man kan bli galen av att tänka på allt som har graviditet att göra. Försöker njuta och ta dag för dag, men tycker mycket tid går att dagdrömma "ifall att" samt räkna dagar, först till ÄL och nu BIM...
  • Zanda
    Charlieellerså skrev 2017-11-18 20:30:41 följande:

Så jobbigt att ha grannen som ständig påminnar om graviditeten. Hoppas det får att fördriva tiden fram till Äl och sedan BIM nu. Vill bara se en massa plus här snart

Jo det är lite jobbigt, samtidigt hade hon samma i våras med en tom fostersäck...så unnar verkligen henne sin lilla bebis i magen otroligt mycket <3

Håller med helt, hoppas på många plus här snart tjejer! Skönt att ÄL börjar komma igång och så iaf!

Jag hade en helkväll med mina äldsta vänner från skoltiden igår, så himla mysigt och skrattade så jag grät i många omgångar, sååå välbehövligt!
  • Zanda

Hej tjejer! Måste bara få sprida lite glädje och hopp här i tråden, kolla här :

• Zanda
    Charlieellerså skrev 2017-11-23 15:53:24 följande:

Men ååååh, stort stort stort grattis. Så himla underbart. Du hade rätt, den här gången hände det. Hur långt efter missfallet är det nu? Nu håller ju tummar och tår för att du får en liten sensommarbebis.

Taaaack fina du! <3 Så himla omtumlad nu, det var ju inte ens två veckor sen jag hade ÄL och det är mer än en vecka kvar till BIM men kunde bara inte låta bli att testa med ett jag hade kvar! Så superdupertidigt ännu, men känns sååå kul nu!

Det var 18/9 missfallet satte igång på riktigt så lite drygt två månader, har ju dock haft en mens i mellan där det inte tog sig.

Hoppas så att lillpyret vill stanna denna gång, skulle vara så mysigt att veta att man har en liten i magen under hela advent- och julmysperioden! <3
  • Zanda
    Charlieellerså skrev 2017-11-23 16:20:03 följande:

Ja men nu SKA det gå bra denna gång. Ett starkt plus också < 3

Tack ja verkligen <3
  • Zanda
    vinterbebis12 skrev 2017-11-23 17:07:28 följande:

Underbart! Grattis!

Tack! <3 Hoppas ni hinner med ett försök till nu innan jul, håller tummarna!
  • Zanda
    linnea12533 skrev 2017-11-24 07:16:16 följande:

Grattis! Så underbart kul!

Tack <3 Hur känner du dig nu?
  • Zanda
    Tumvante skrev 2017-11-24 15:13:08 följande:

Väntar antagligen missfall nr fem. Hcg 203 i måndags och 422 idag. Alldeles för dålig ökning.

Nääää fy Nu måste de ju bara kolla upp dig ordentligt!
Svar på tråden För oss med ma/MF i bagaget från Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL