Snuskiga hemlisar
Få närstående vet hur jag lät brorsan och hans kompisar sätta på mig i källaren när våra föräldrar var hemma.
Få närstående vet hur jag lät brorsan och hans kompisar sätta på mig i källaren när våra föräldrar var hemma.
En annan hur jag sätter mig i pinsamma situationer medvetet. Provrum, inte dra för helt, testa byxor utan trosor på mig. Eller onanera. Samma med att inte låsa på tåg / offentliga toaletter (tåg är favoriten), råka tappa badkläder och handduk på stranden, kissa på mig offentligt, råka visa musen (tror alla fattar nu så ofta som jag har gjort det), bli påkommen med att byta om / duscha / onanera/ ha sex....
Hur jag skalade morötter, körde dem i slidan och gjorde sallad åt familjen och fantiserade om hur mamma, brorsan och farsan smakade min fiffi är ingen som vet. Det är även för min smak för mycket skam - inte som när min killes nästan vuxna dotter från dörren se mig sätta på honom i stjärten med strapon, flåsande att erkänna pinsamma saker som gjorde honom kåt (hon fick höra detaljerat om tjuvkikaren). När efteråt berättade för honom blev han väldigt generad. Flickan satt Med telefonen och tittade på peggingvideor i soffan dagen efter. Jag höll det för mig själv, min kille skulle bara bli skamsen