Snuskiga hemlisar
Jag har 2 galna historier, jag önskar att jag någon gång kunde få uppleva båda på samma gång någon gång.
När jag var 19 år var jag ute på puben, träffade en jättevacker och sexig kvinna, ca 30 år trodde jag. Satt å limmade på henne när hon och hennes väninna spände ögonen i mig -Vi tänkte åka hem och ha gruppsex, vill du följa med?
Absolut sa jag och följde med, det visade sig att de båda var i 45-års åldern.
När vi kom hem så far spänningen spänd, vi drack kaffe och var lite blyga, då ringde det på dörren och in kom ytterligare en kvinna.
Spänningen lättade och jag fick ha härligt sex med 3 kvinnor den natten.
När jag i 30-års åldern kom hem från krogen, loggade in på MSN pratade lite med en tjej jag aldrig träffat. Hon sa åt mig att komma hem till henne på en gång, jag hoppade in i en taxi. Väl hemma hos henne fick jag först en örfil för att det tog sån tid. Sen gick hon och blandade en grogg åt mig, gick in i sitt sovrum.
När hon kom tillbaka hade hon tagit på sig en strap on. Sa åt mig att gå ner på knä, hon tryckte in dildon i min mun. Sen drog hon in mig till sovrummet och där fick jag mig en omgång jag sent ska glömma, med de starkaste orgasmerna jag någonsin fått.