• Clark73

Snuskiga hemlisar

Jag har druckit kiss, frugan har kissat rakt in i min mun, å jag sväljer det, gillar det också för den delen.  Ts har du något mer att bjuda på?

• Clark73
    Anonym (Snusk fia) skrev 2018-01-04 08:06:06 följande:
    Visst haha. Hade kort kjol på mig när jag åkte tunnelbana. En snygg och trevlig herre gjorde sig väldens besvär för att se upp för min kjol. Kunde inte låta bli att sära lite på benen så han fick en bättre vy. Han fick lite jobb med att försöka rätta till det styva i han byxa utan att hela tåget skulle se haha. Mest en smårolig grej men visst lite blöt i trosan blev jag allt.. haha
    Åhh, jag skulle vilja vara den herren som satt mitt i mot dig :)
  • Clark73
    Mella-Bella skrev 2018-03-15 21:05:35 följande:
    ja det var det verkligen.
    Anonym (spermalover) skrev 2018-03-15 20:05:16 följande:

Hur gick det till?

Vi hade haft sex en annan dag. Jag satt bredvid han och på ett eller annat sätt fick jag väl upp gylfen men jag tittade inte. Och han lät det ske. Han pratade samtidigt med en annan som satt bordet framför vårat bord eller om det var två bord bort. Om han såg eller fattade vad som skedde vet jag ej. Han sa inget iallafall. Sen gick jag ut ur rummet med satsen på handen den andre hade ryggen emot och jag slickade upp det stående i dörröppningen så kollegan jag just runkat såg.
    Du verkar riktigt porrig, å det gillar jag....
  • Clark73
    Mella-Bella skrev 2018-03-19 21:12:29 följande:
    Tack :) till viss del är jag möjligen det.
    Hur klär du dig??
    Är det ok att pm a dig??
  • Clark73
    Anonym (Men?) skrev 2018-03-19 21:28:52 följande:

Lägg en flåstråd i Nakengalleriet istället - där kan du försöka PM:a allt o alla.

Förlåt att jag frågade. 
Svar på tråden Snuskiga hemlisar