Inlägg från: Mella-Bella |Visa alla inlägg
  • Mella-Bella

Snuskiga hemlisar

Anonym (Snusk fia) skrev 2018-01-04 08:06:06 följande:

Visst haha. Hade kort kjol på mig när jag åkte tunnelbana. En snygg och trevlig herre gjorde sig väldens besvär för att se upp för min kjol. Kunde inte låta bli att sära lite på benen så han fick en bättre vy. Han fick lite jobb med att försöka rätta till det styva i han byxa utan att hela tåget skulle se haha. Mest en smårolig grej men visst lite blöt i trosan blev jag allt.. haha

För mig är det ofattbart att du inte försökte ta det vidare! Blir nästan förbannad på dig ju :) trevlig skriver du, pratade ni?
  • Mella-Bella

En gång runkade jag en kollega vid fikabordet. Han kom och lyckades hålla masken. Vi var inte ensamma därinne.

• Mella-Bella
    Anonym (Olof) skrev 2018-03-15 19:52:52 följande:

Underbart ju!

ja det var det verkligen.
    Anonym (spermalover) skrev 2018-03-15 20:05:16 följande:

Hur gick det till?

Vi hade haft sex en annan dag. Jag satt bredvid han och på ett eller annat sätt fick jag väl upp gylfen men jag tittade inte. Och han lät det ske. Han pratade samtidigt med en annan som satt bordet framför vårat bord eller om det var två bord bort. Om han såg eller fattade vad som skedde vet jag ej. Han sa inget iallafall. Sen gick jag ut ur rummet med satsen på handen den andre hade ryggen emot och jag slickade upp det stående i dörröppningen så kollegan jag just runkat såg.
  • Mella-Bella
    Anonym (spermalover) skrev 2018-03-19 19:00:46 följande:

Med din pappa?

Det var nog med frugan.
  • Mella-Bella
    Anonym (Perv) skrev 2018-03-19 19:16:17 följande:

Blir svårt eftersom jag inte har nån fruga;)var med faster på fyllan

OK "nära familjemedlem" tolklade jag som syskon, barn, förälder eller partner man har barnen med.
  • Mella-Bella
    Anonym (Skövdekille) skrev 2018-03-19 20:28:59 följande:

Vill du gifta dig?hahaha!

Du är ju grym!

Kanske det, är du grym??
  • Mella-Bella
    Clark73 skrev 2018-03-19 20:56:35 följande:

Du verkar riktigt porrig, å det gillar jag....

Tack :) till viss del är jag möjligen det.
  • Mella-Bella
    Anonym (Skövdekille) skrev 2018-03-19 20:59:51 följande:

Alldeles för grym, grymt grym.

Hur?
  • Mella-Bella
    Clark73 skrev 2018-03-19 21:16:06 följande:

Hur klär du dig??

Är det ok att pm a dig??

Clark73 skrev 2018-03-19 21:16:06 följande:

Hur klär du dig??

Är det ok att pm a dig??

Lite olika beroende på situation.

Ja det är ok
  • Mella-Bella
    Anonym (Skövdekille) skrev 2018-03-20 07:08:08 följande:

Tror inte det är passande på detta forum att berätta det.

Vart nånstans finns du? Är du singel? Det bör ju finnas lite förutsättningar för att ens ta den här diskutionen vidare!

Vill inte svara på det öppet
  • Mella-Bella
    Anonym (sniffaren) skrev 2018-03-20 13:43:26 följande:

då jobbade jag extra sjukhuset, många fina sköterskor som inte låste sina skåp

Varför har de använda trosor i skåpen
  • Mella-Bella
    Anonym (sniffaren) skrev 2018-03-20 15:01:09 följande:

inte vet jag, kanske tog på sig nya efter jobbet när dom duschat, :)

Och tar inte med hem till tvätten utan lämnar kvar dem. Låter märkligt.
  • Mella-Bella
    Anonym (sniffaren) skrev 2018-03-20 15:02:43 följande:

Nice, alltid mycket mer upphetsande när man vet vems;)

var fick du tag i dom då?;)

Väljer du de attraktiva kvinnornas eller kvittar det vens der äe?
  • Mella-Bella
    Stil o Känsla skrev 2018-06-04 14:47:12 följande:

Det låter som ett roligt gammalt minne. Gissar att om du är så busig har du säkert fler spännande minnen att plocka fram?

kommer inte på något utstickande just nu tyvärr och händer väl inte så ofta att det blir sådana där speciella tillfällen tyvärr och att jag kommer på att jag ska göra nåt sånt.. annars är det väl mest sex ute och sådär och att man riskerarbli ppåkommen av andra. Hoppas det kommer bli mer sånt framöver iallafall
  • Mella-Bella
    Anonym (Känsligt läge) skrev 2018-06-04 15:22:30 följande:

Jag är en man på 58år som hunnit med rätt mycket roligt. En hel del som är kul att prata med gamla vänner om men även några få som inte går att prata med dem om.

När jag var i 18års åldern var jag ihop med en tjej i 16års åldern i ca ett år. Efter att vi gjort slut fortsatte jag att umgås med henne och hennes familj. Drygt ett år efter att vi gott slut inledde jag en relation med hennes mamma. Det känndes fruktansvärt upphetsande att göra något så tabubelagt. Första gången var det hon som tog initiativet. Det var en slaggs hämnd mot hennes man som hon ertappat med en relation på jobbet. Men sen rullade det på i flera år av och till. Vi hade alltså inte sex så ofta. Kanske tio-femton gånger under tre-fyra års tid. I bland gick det nästan ett år mellan gångern och i bland några dagar. Men det räcker inte med det. Under ett längre uppehåll hade jag även sex med lillasyster. Som hade fyllt 15 och vill bli av med oskulden. I ärlighetens namn blev det ett dåligt knull men uppdraget slutfördes.

Det var sjukt upphetsande att umgås med familjen. Äta middag med fru, man och barn och veta att jag varit i alla kvinnorna runt bordet.

Jag hade andra lösa relationer under tiden detta pågick men när jag hamnade i en relation jag trodde på upphörde knullandet med mamman och så småningom tappade jag kontakten helt med hoenne. Däremot har jag fortfarande sporadisk kontakt med min gamla flickvän. Några gånger har hon sagt att det är så skönt att prata med mig för vi kan ju prata om allt. Inte riktigt allt tänker jag.

Självklart måste nu någon skriva att här inte är sant. Då skriver jag bara jasså.

Så exet och familjefadern tror att du bara varit med henne, systern och mamman tror var för sig att du bara varit med dom+exet men inte den tredje kvinnan i familjen?
Svar på tråden Snuskiga hemlisar