kontrollerande familjehem
TS, när jag läser dina trådar så uppfattar jag dig som mindre och mindre pålitlig. Du verkar vara en väldigt strulig ung tjej som helt saknar respekt för den omgivningen du har som gör sitt bästa för att du ska få en normal och trygg uppväxt.
Vad gäller telefonerandet så har vi bara din version. Något måste ha hänt vilket gjort både ditt och din systers familjehem tillräckligt oroliga för att införa dessa regler.
Att sova borta är något som normalt sker i undantag, kanske ett par gånger om året. Du har bott i ditt nya hem ett par veckor, du har ännu inte bevisat dig mogen nog att få lov att sova borta. Du har redan sovit borta olovligt. Du har redan en hemkomst-tid som är på tok för sen för ett litet barn på 14 år.
Att du väljer att shoppa andra saker än vad du givits pengar till bevisar åter igen att du inte är mogen nog att lita på. Hade jag varit din mamma eller familjehem eller på annat sätt din vårdnadshavare så hade du inte fått lov att gå och handla själv igen, utan jag hade följt med dig.