Hur ofta har ni kjol och nylonstrumpor på jobbet
Hur ofta har du kjol och nylonstrumpor som outfit på jobbet?
Hur ofta har du kjol och nylonstrumpor som outfit på jobbet?
Aldrig. Dels så använder jag överhuvudtaget inte kjol eller nylon(strumpor), och dels hade det varit oerhört olämpligt.
Har alltid stay-ups till jobbet, och oftast kjol. Men kjolen får jag inte ha på mig under arbetstid. Å andra sidan så brukar jag kompensera det med snygga underkläder. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Har alltid stay-ups till jobbet, och oftast kjol. Men kjolen får jag inte ha på mig under arbetstid. Å andra sidan så brukar jag kompensera det med snygga underkläder. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Aldrig. Mycket varmare och skönare med jeans.
Det är för tunnt för restaurangkök. Man kan bränna sig rejält på benen om man tappar eller spiller något hett, till exempel.
Använder aldrig nylon, så oerhört obekvämt. Kjol har jag däremot rätt ofta, men allra oftast blir det klänning. Iofs är det ingen som ser mina outfits eftersom jag jobbar hemifrån så det händer att jag jobbar i pyjamas också.
Smaken är ju olika men förstår inte varför det skulle vara obekvämt med nylonstrumpor och kjol?
I stort sett alltid när det inte är för varmt (=barbent) eller för kallt (=tjockare strumpbyxor)