• Anonym (Bi)

Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

Är i samma sits själv. Dock vet inte min kille om min längtan efter en tjej.

• Anonym (Bi)
    Anonym (Blyg) skrev 2017-10-31 08:24:17 följande:

Anonym (Bi) skrev 2017-10-30 05:18:52 följande

Är i samma sits själv. Dock vet inte min kille om min längtan efter en tjej.

Hej Anonym (Bi)

Hur kommer det sig att du inte berättat för din kille? Har du försökt ta kontakt med andra tjejer?

Har bara inte kommit mig för, tror han förstår egentligen, han vet att jag experimenterade en del förut.

Har inte försökt få kontakt, är först nu den senaste tiden som jag förstått Att jag längtar.
  • Anonym (Bi)

Sambotjej på 26 år, i en heterorelation, i eskilstuna. Finns det någon likasinnad tjej i närheten ?

• Anonym (Bi)
    Anonym (Vill veta) skrev 2018-10-06 12:00:22 följande:

Det som är svårt är och komma i kontakt med någon trevlig tjej. Helst när man är gift.

Är också gift och skulle gärna komma i kontakt med en annan tjej. Var bor du?
  • Anonym (Bi)
    Makarona skrev 2019-01-31 19:28:46 följande:

Kan säga att jag lyckats träffa en genom den här eller liknande tråd, för snart ett år sedan. Börjar längta efter mer igen.

Är 25, gift och har två barn. Har alltid varit lite sådär "det händer om det händer", men nja, man måste nog ta tag i saken lite grann ;)

Bor runt Uppsala/Stockholm/Västerås-trakten. 

Kan inte skriva till er som är anonyma i den här tråden så hoppas någon kan tänka sig skriva till mig! 

Kanske tar modet till och skriver till dig, bor hyffsat i närheten
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej