Förstått att jag är lesbisk men har barn och lever med en man
Det är nog inte så ovanligt som du tror, fast jag förstår självklart att du känner dig ensam i din situation just nu. Jag känner två kvinnor och en man som upptäckt att de varit homo och skilt sig från sina respektive. I ett fall hade de gemensamma barn.
Efter att de påbörjat sina "nya liv" så att säga är det ingen som nånsin har pratat mer om det, utan då är det som att de alltid varit "den nya personen". Därför tror jag att man inte hör om fall som de här så mycket...
Vad och hur de gjorde? Ja likadant som om de träffat någon ny eller ville skilja sig av vilken orsak som helst. I alla fall gick det väldigt fort efter att jag fått veta, men jag vet ju inte hur länge de gått och tänkt på frågan själva. En av tjejerna var otrogen med sin nya fru länge innan hon skilde sig och där blev mannen väldigt "skadad" i processen. De hade tre barn under 4 år...
I fallet med mannen som upptäckte att han var homo så tog frun det väldigt bra och han är en vän till deras familj nu och de äger fortfarande saker ihop mm.
Kan du inte prata med tjejen som du haft sex med?