Inlägg från: Minimalen |Visa alla inlägg
  • Minimalen

Lämna bort katter för kärleken

Kattkillen skrev 2017-10-19 18:04:40 följande:

Jo ska skriva på nytt kontrakt imorron *ler*

Bra! Skriv ett nytt kontrakt och säg sen till henne att du vill att hon ska flytta till dig istället och att du ska göra dig av med katterna och att hon får ta med sig hundarna. När hon sagt upp sin lägenhet säger du bara "LURAD! TJI FICK DU!". Precis som hon.
  • Minimalen
    Kattkillen skrev 2017-10-19 19:03:00 följande:

Måste bara tillägga att jag precis pratade med henne och fick mer eller mindre en utskällning för jag tycker om mina katter och inte vill göra mig av med dom. Hon säger att jag sätter dom framför henne...det gör jag inte men när hon e sådär svinig så blir ju beslutet att ha katterna kvar och fixa kontrakt på lägenheten allt mer självklart liksom...hon kunde inte alls förstå hur jag kände när jag blev ledsen av tanken och inte ha dom. Det är ju bara katter som hon uttryckte sig...

Nä du katter är mycket mer värda än vanliga byrackor. Säg till henne att det bara är loppbitna byrackor. Så får du se reaktionen.
  • Minimalen
    Kattkillen skrev 2017-10-20 20:00:22 följande:

Sorry lite dålig på och svara alla underbara som gett mig stöd och sin uppskattade åsikt i detta! Måste erkänna att ni alla gjorde mig säkrare ( även om jag innerst inne aldrig släppt mina underbara tjejer=katterna ) och starkare i detta och framför allt fick ni mig än mer och fatta rätt val :) Skrev på kontraktet idag, berättade det för flickvännen som la på i örat på mig....men men nu ligger jag och softar med mina katter och ser på film :) LIVET JU :D Tack igen alla ni därute! Kram på er :)

Purrrrrfekt.
Svar på tråden Lämna bort katter för kärleken