Ändrad mens cykel efter missfall?
Cykeln kan definitivt ändras efter mf, men om du är säker på att du haft äl ( tempat?) så är ju älsekret och ökad sexlust också bra tidig grav tecken...
Cykeln kan definitivt ändras efter mf, men om du är säker på att du haft äl ( tempat?) så är ju älsekret och ökad sexlust också bra tidig grav tecken...
Nja riktigt säker är jag ju inte, har aldrig tempat, har alltid gått efter känsla i kroppen och sekret (som alltid varit väldigt tydligt). När jag tänker så var den senare mer lik en ägglossning, men tyckte den var så sen isåfall. Dag 16, brukar ha på dag 11 ungefär och en cykel på max 25 dagar. Om lutealfasen är 14 dagar är ju cykeln en vecka längre xD jaja, är väl egentligen bara att vänta tills onsdag för att se.. men man vill ju gärna bara ta ett test :)
Nja riktigt säker är jag ju inte, har aldrig tempat, har alltid gått efter känsla i kroppen och sekret (som alltid varit väldigt tydligt). När jag tänker så var den senare mer lik en ägglossning, men tyckte den var så sen isåfall. Dag 16, brukar ha på dag 11 ungefär och en cykel på max 25 dagar. Om lutealfasen är 14 dagar är ju cykeln en vecka längre xD jaja, är väl egentligen bara att vänta tills onsdag för att se.. men man vill ju gärna bara ta ett test :)Tack för tips, köpte dock rfsu nu idag innan jag läste ditt tips. Testar ena på söndag tänkte jag :)