Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
JohannaN2015 - jag har exakt som dig!!!! Sjukt obehagligt att det bara är på en sida. Min barnmorska lugnade mig med att det kan vara så.
Precis.
Jag testar aldrig innan bim eftersom merparten av alla tidiga missfall sker innan mensen ens är sen. Känns som att man bygger upp för besvikelse lite.
Jag var in akut igår. Har så ont på vä sida. De ville ha mig kvar men jag ville verkligen hem. De misstänker en extrauteringraviditet. Antingen det eller jag är så pass tidigt att ägget är påväg ner.. att någon äggblåsa har spruckit osv.. jag hade tydligen vätska i buken..
Ja, alltid är det något :/
Hoppas att allt är som det ska, men inget embryo i livmodern iaf och jag har HCG i blodet.
Jag har heller knappt några symtom men det är som jag förstår väldigt individuellt och absolut inte något som alla har. <3
Jag var in akut igår. Har så ont på vä sida. De ville ha mig kvar men jag ville verkligen hem. De misstänker en extrauteringraviditet. Antingen det eller jag är så pass tidigt att ägget är påväg ner.. att någon äggblåsa har spruckit osv.. jag hade tydligen vätska i buken..
Ja, alltid är det något :/
Hoppas att allt är som det ska, men inget embryo i livmodern iaf och jag har HCG i blodet.
Åh tack för lugnande svar!!! Man blir ju verkligen orolig att något är fel.. är det bara jag som är rädd varje gång man går på toa att det ska blöda? :O fattar inte varför man helt plötsligt är så orolig för allt..
Hej ha med precis plussat ha du Facebook så adda mej jag heter Sandra Fransson Larsson
Nej jag e livrädd. Har fått 7 missfall på raken inom 3år. Men nu har jag fått medicin som kan motverka missfall så har större hopp nu. MEN IDAG är dagen då jag alltid börjar blöda..så e så rädd. Men ännu inget blod..tycker dock livmodern känns mjukare..? Usch o fy för denna rädsla! :(
Hej! Förstår din rädsla beso, och 7 missfall måste varit plågsamt, har ni fått utredning och vad äter du för medicin?
Jag Plussade för ca en vecka sen, men vågar inte alls vara glad.. detta är min tredje graviditet sedan i april så verkar ha lätt att bli gravid men får också lätt missfall. Fick vad jag tror var en nidblödning 1v efter äl, då ägget troligen fäste, det har jag aldrig fått innan. men har sen dess till o från blött bruna flytningar mer o mindre så kan inte känna nån glädje alls nu.... så trist, vill ju bara vara sjukt glad som första ggn jag blev gravid och aldrig vart med om något missfall. Pepp önskas gärna haha! Skulle göra vad som helst för att vara lika glad som några av er här, det är en sån underbar känsla så ta vara på den <3 hoppas verkligen att jag får bf juli 2018... men har aldrig kommit förbi v 10 så känns som en evighet dit. Någon fler som är i samma sits med blödningar eller vet av solskenshistorier då det ändå gått bra trots det?