Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej allihopa :)
Jag plussade precis på bim+5 och lyckan är total. BF 18 juli om jag räknar rätt. Så till sommaren blir jag och fästmannen två barnsföräldrar. Har en dotter som föddes augusti 2014.
Har ni några roliga idéer hur ni ska berätta för tex familj och vänner?
Hej!
Hoppar in här, läser dock oftast mer än jag skriver.
Plussade svagt i Måndags och testen har ökat fint, har BIM på Lördag 18/11.
BF enligt senaste mens är i slutet av Juli
Åh, vad kul! Grattis! Jag har gjort ett IVF-försök men att spola äggledarna är nog ändå det värsta jag har varit med om. :S
Är så himla glad att jag äntligen blivit gravid!! Jag och fästman hade kommit igång med en utredning och jag var och spolade äggledarna och vips så gick det :D längtar såååå mycket!!! Men oron finns ju där, är i vecka 5 .. håller tummarna för alla oss :)
Jag mår inte jätte illa, ibland. Är mer trött. Sover hela tiden. Jag väntar på illamående. Har några graviditeter bakom mig och hat mått illa samtliga gånger. Men jag tror jag inte är så långt gången ännu.
När hade er mens senast och vilken vecka är ni i?
Jag mår inte jätte illa, ibland. Är mer trött. Sover hela tiden. Jag väntar på illamående. Har några graviditeter bakom mig och hat mått illa samtliga gånger. Men jag tror jag inte är så långt gången ännu.
När hade er mens senast och vilken vecka är ni i?
Men va bra. Då borde det stämma att jag är i v.6. Jag hade men 11 okt. Första dagen då. Vet inte när jag hade ägglossning. Slutade med minipiller 25 oktober.. så måste varit någon gång efter det..
Men va bra. Då borde det stämma att jag är i v.6. Jag hade men 11 okt. Första dagen då. Vet inte när jag hade ägglossning. Slutade med minipiller 25 oktober.. så måste varit någon gång efter det..
Jag har pm:at dig nu så hoppas vi att du kan svara på det.
Mina 2 är 9 och 11 år. Var ju gravid förra hösten oxå men då hade jag inga direkta symtom så kan inte direkt säga att jag heller kommer ihåg hur d är att vara gravid m alla symtom o krämpor man får.
Grattis till alla er som plussat! Min erfarenhet av ?kul sätt att berätta? är att det är lite upplagt för att du ska bli besviken, om det inte är för din respektive du berättar - ingen kan leva upp till förväntningarna på de storslagna reaktionerna man förväntat sig :)
Här hemma börjar jag må lite småilla, svårt att få i mig frukost. Har en äcklig metallsmak i munnen. Ringde och bokade inskrivningssamtal idag, 4+0 - ska dit i mitten på december