Planerar för första barnet.
Men gumman! *kram*.
Han kanske kan ta ledigt en dag tidigare? Funkar det? Ni kommer få till det. Sluta inte kämpa bara.
Men gumman! *kram*.
Han kanske kan ta ledigt en dag tidigare? Funkar det? Ni kommer få till det. Sluta inte kämpa bara.
Har du PCO? Det kan ge knasiga utslag på äl test?
Har du PCO? Det kan ge knasiga utslag på äl test?
Ja, det borde de kanske sett då..
Vet int hur d går här.. Meningen att mensen ska komma 19-20onde..fick laxrosa flytningar m lite blodstrimmor i. Fick sen lite mörkare flytning utan blod. Mensvärk å illamående. Försvann. Kom igen nu.. Om mensen kommer ny e d 6 dar för tidigt.. Vet int va ja ska tro..
Kan de inte vara en nidblödning?
Försår det!! Håller tummarna för ett pluss inom 1 vecka. Hur länge har ni försökt?
Å inatt kom mensen.. Ja e svår väckt.. Men vakna av mensvärken :( nå om ja ska se på nå positivt i d.. Nu e ja å sambon sida vid sida över nästa äl..
Hur tidigt brukar ni känna av mensvärk? Eller symtom av nått slag? Jag har ont i magen kring äggstockarna, hållt på i 2 dagar nu. Jag ska ha mens om 8 dagar. Möjligt att det kan komma så tidigt ?
Håller på äl testar sen igår negativt både igår och idag får känslan att man ev har missat äl denna gång då min mens var väldigt konstig den sista jag hade
Ok ja brukar ine alls ha någon koll på nin förra mån hade ja den men haft p stav innan så de tog sig tyvärr inte haft räkning sedan 10/11-2017 något så där.
Bra att de hjälper. Ja har äl clearblue funkar bra
Ja har vart fri sen början av nov och pricka bra med cb testet har den rosa
Såg att vilden var rätt dålig, så tog ett kort någon timme efter testet! Nu kanske man ser bättre hihi!