Planerar för första barnet.
Inget här ännu ingen mens sedan 24 okt slut 3 nov kan va olika anledningar för mig har inte vågat testa något önnu
Inget här ännu ingen mens sedan 24 okt slut 3 nov kan va olika anledningar för mig har inte vågat testa något önnu
Hoppas det tog sig, ja håller tummarna!! Ja har tydligen äl idag enligt stickan.. :/ faaaan. Sambon kommer hem på torsdag :( om ja int har väldigt kort cykel den här gången.. Brukar va mellan 25-27 dagar så kan d hända att vi kan få till d före ja åker hem från julfirande :( ja blir så ledsen på min kropp :(
BIM imorgon.. Testade igår, det var så blankt de kunde bli :( Vet inte om jag vågar testa idag, väntar nog bara på mensen och hoppas att den inte dyker upp.
Hur går det för dig?
Om d sku gå sku ja gör d.. Han jobbar på båt.. Å ja har 10h resväg, EN väg :( d ser dåligt ut med nästa äl åxå.. Nångång mellan 30-3.1 borde ja ha.. Han kommer hem 4.1.. :( och så ser d ut ända t mars.. Han kommer hem en dag för sent :( jag hatar min kropp nu. Ja kan lika bra sluta äl testa för ja blir bara ledsen när ja ser att han aldrig är hemma på äl. Faaan. Tårarna bara rinner. Helvete.
Jag har ett test i badrumsskåpet som man kan testa tidigt men vi får se!! Haha fast innerst inne vet jag att jag kommer testa tidigt.... men det blir ju dubbel besvikelse om man får negativt test plus att mensen kommer någon dag efter :(
Tänker du testa tidigt? ;)
Jag har mått lite illa på förmiddagen, sen fick var livmodertappen jätte känslig när vi myste tidigare idag, och när jag nyste precis så högg det i vänstra äggstocken vill ju inte hoppas för mycket
tyvärr funkar int d då hans avbytare kommer ett specifikt datum. han kan aldri va ledig bara en lr några dar..han måst va borta hela arbetspasset då på 2 veckor. han måst anpassa sig till båt tidtabeller för att kunna ta sig hem.å d går 2 båtar/dygn därifrån han ska..så vi sitter i skiten totalt..
Man sku ju önska.. Men tyvärr så har han svårt för att "fejka". Han ha just fått d här jobbet. Han sku kolla om han kan få ta ut övertid vid nyår men ser no mörkt ut sku så villa att han sku komma hem den 29onde redan.
Jag tänker vänta tills på onsdag i alla fall! Fast känns som en evighet tills dess :(
Envis som ja e så ha ja fortsatt å testa. Å idag var äl positivt igen!!!!! Va e d här???
En vecka kvar till BIM. Testade i morse. Negativt. Men jag tyckte mig se något litet streck. Svagt svar om man vinklade Stickan. Killen sa "nej älskling jag ser ingenting". Men jag tyckte inte han tittade noga. Ha ha.. när borde jag testa igen? Kommer jag kunna hålla mig till BIM?
Vänta till torsdag, då borde det kunna visa hoppas verkligen att det var ett litet streck som bara var otydligt! Jag ska försöka hålla mig till torsdag/fredag..
Tycker dom borde sett d då dom la in spiralen när dom to m ultra. Å ha haft mens varje månad med spiralen å så.
Är 21 och sambon är 27 och vi försöker för första gången:)
Hade ägglossning förra söndagen och låg då, och har sedan dess haft ständig värk i nedre delen av magen, lite som mensvärk ungefär. Gjorde ett test i fredags som såklart var negativt d0 det är alldeles för tidigt men kunde ändå inte hålla mig.. är nästan säker på att det inte är något men fattar då inte varför jag har denna värken. Har inga andra symptom mer än att magen är kass, men kan bero på att jag i samma veva har slutat snusa..
BIM -5
Tidigt test CB visade så negativt som det bara går.
Om det inte går nu så ska jag nog boka till hos gyn och kolla upp min långa menscykel. Har PCO-liknande äggstockar och min cykel är ca 50 dagar. Det är så långt mellan alla försök så det känns ju som det inte blir någon unge gjord. Även om vi seriöst försökt med äl test så har jag haft koll på cykeln med en app sen början av sep. 50 dagars cykler är inte direkt något vanligt. Undrar om man kan korta cyklerna på något sätt.
Var och gjord VUL idag. Konstaterat missfall :(
Så kommer tyvärr tillbaka till den här tråden..
Hur går det för er alla? <3