• saijda

Planerar för första barnet.

Varning för äcklig (kanske?)

Men har haft molvärk och brännande känsla vid äggstocken samt tryck mot underlivet. Men nu när jag gick på toa så hade jag gulaktiga ?tjocka? flytningar. Är det ett tecken på graviditet?

Har inte haft sådana flytningar innan och BIM är om cirka 9 dagar. :0

• saijda
    Junirosen skrev 2017-11-09 20:27:54 följande:

Åh, vad spännande! Jag hoppas verkligen att du får plussa då! Förstår att det måste vara sjukt svårt att hålla sig från att testa. Men inte så långt kvar nu :)

Ja verkligen! Åh tack going, desamma till dig! :)

Det är galet jobbigt haha, får försöka hålla mig sysselsatt tills dess, tur att man ska jobba några dagar nästa vecka men är ledig nu tills måndag så får sysselsätta mig med skoluppgifter (läser distans till USK) ^^ jobbar du eller studerar du? (Eller kanske bådeoch som jag)
  • saijda
    Saima17 skrev 2017-11-09 19:53:35 följande:

Har äl idag.. Hann int hem me karn innanför dörren förrän d till hoppas på en gång till ikväll å sen imorron före vi ska på liten dags resa

Åh spännande hoppas att ni lyckas få till ett pluss! Kroppen är mystisk på sitt sätt. Själv inväntas BIM som det känns som det är 100 år till ^^ har fortsatta symtom men också en känsla liknande typ att man är ?sjuk? ;0 typ illamående (nära och spy) trött och huvudvärk. Samt så har jag tydligt ?nät? över brösten. Får hoppas vi lyckades denna månad, sån längtan! <3
  • saijda
    Saima17 skrev 2017-11-10 08:12:54 följande:

Jaaaa vi fick till d 2 ggr igår.. Tur man har en kar som e riktit me på noterna å gör allt å lite till.. Tillne fixat tända ljus å allt hoppas så d går vägen för oss båda.. Väntar på BIM ja å.. Den 21a..

Ojojoj sicken karl ;) vi får peppa varandra i denna väntan! Ska försöka hålla mig till längre än BIM med att ta ett test får se:0
  • saijda
    Junirosen skrev 2017-11-10 14:43:14 följande:

Tack tack :)

Åh vad roligt att du läser till USKA. Jag studerar till sjuksköterska men jobbar extra som Uska :) Jag har varit iväg och jobbat idag... så skönt att rensa tankarna lite! Hur långt har du kommit i din utbildning? :)

Jasså vad roligt ju :) jag har min tre dagars lediga helg denna helg så jobbar helg nästa vecka när jag har BIM ;0

Vet hur det känns rätt skönt att man jobbar och studerar då, lättare att rensa tankarna ^^ jag är klar i januari/februari 2018. Så snart ett år :) du då?
  • saijda
    Saima17 skrev 2017-11-10 19:51:09 följande:

Men lr hur..han plockar poäng barra

Ah verkligen ;) hoppas vi lyckas båda två! :D
  • saijda
    Saima17 skrev 2017-11-11 11:42:10 följande:

Haha jaaa. Oj oj tror man måst börja me nå renoverings projekt nu att dagarna går så man har annat än BIM å tänk på :)

Haha känner igen mig i det du säger ^^ tur att man har skolarbete och lägga tid på. Samt mannen som försöker sysselsätta oss båda med lite Ikea besök osv :)
  • saijda
    Saima17 skrev 2017-11-12 09:24:18 följande:

Haha Ikea e bra.. Fick me min sambo dit i fredags.. Men d va bara för att vi va i närheten( hade kört ca 350km) närmsta Ikea här hemma e tja.. 250-300 km härifrån.. Suck. Men vi renoverar huset. Tur att ja har BIM dan efter han åkt på jobb.. så att ja int börjar testa för tidigt.. Undrar va dom säger på jobb om ja åxå e nykter på julfesten.. Min kollega väntat å bebis.. Men mitt e ju så tidigt då isf att ja sku int villa säga nå..hmm..

Oj det är en bit och åka. Vart bor ni? ( om man får fråga). Vad roligt med renovering, förstår dock att det tar mycket energi gissar jag på. Jag har BIM om fem dagar och har tagit tempen sedan i förrgår och den ligger på 36,9 och jag brukar ligga på 36.2-36.4. Så hoppas det tog sig :0

Denna eviga väntan är jobbig men är det ett pluss så är det värt det :) åh måste vara iobbigt, jag dricker i för sig aldrig så det är lättare för mig där :/
  • saijda
    Junirosen skrev 2017-11-12 09:24:58 följande:

Skönt att vara ledig också! Hoppas verkligen inte att din mens dyker upp då! :O

Eller hur :) skönt att jobba då det annars blir så mycket fritid hemma där tankarna bara flyger iväg... vad skönt! Då är du ju snart klar! :) jag är klar till juni 2018.

Ah det är verkligen skönt. Imorgon börjar 6 dagars veckan igen *snark*. Tur ändå för det är lättare och hålla sig sysselsatt då. Hade varit roligt med ett pluss den 17e för jag och min man har månadsdag då hehe :) Hoppas det är ett pluss och inte mens som kommer! ;0 Hoppas verkligen att det är ett pluss för dig också! <3

Ah ska bli skönt och kunna slappna av lite. Det är tufft att studera heltid och jobba heltid. Men snart klar :D

Åh spännande ju!
  • saijda
    Saima17 skrev 2017-11-12 18:05:06 följande:

Haha ja d tar typ 3h åt ena hållet å 4-5 åt andra beroende på om vi vill åka t söder lr norr :-P vi bor i vasa lr ja e eg från åland.. Flytta t vasa för ca 1 år sen.. Så ha hänt mkt på ett år.. Från att va singel t att bli sambo å köp hus å planerar barn ja har bim 23..så har ett tag å vänta.. Men hade äl i torsdags.. Då kom karn hem från 2v jobb borta.. (sjöman) så vi fick till d 2 ggr då å 1 i fredags.. Så håller tummar

Åh va spännande! Du får uppdatera mj. Var bor du förresten (om du vill säg)

Oj det är verkligen en bit! ;0 vi bor i Göteborg men jag är från Stockholm från början. Har bott här i snart 6 år.

Vet den väntan - känns som evigheter! :(

Jag är så nervös att jag natt spricker, BIM den 17e enligt appen :0
Svar på tråden Planerar för första barnet.