Planerar för första barnet.
Åh! Gubben bara blinkar och blinkar på CB testet idag med, började igår... BLI STABIL! Hade i alla fall mys med sambon i morse också!
Åh! Gubben bara blinkar och blinkar på CB testet idag med, började igår... BLI STABIL! Hade i alla fall mys med sambon i morse också!
Ingen som kan svara?
Hallå tjejer!
I morse visade äntligen CB en glad stilla gubbe. Men jag tror hag glömde kolla igår morse. Hur länge har vi på oss idag? Nervös att vi inte hinner få till det jag och gubben. :-/
...sen ska jag också skriva kontrakt på ett nytt jobb på måndag. Korkat? Jag vet inte.
Inom 48h från positivt test heter d väl. Ja tänker den här gången testa 2 ggr om dagen för att riktigt få koll näääär d blir positivt
Äh nädå.. Ja väntar å på ordinarie jobb.. Hoppas på ja får före man går me magen i vädret å d syns. haha
Ja d ser ut å va positivt. Ja men int kan dom ju "kicka" lr neka dej jobbet bara för att du e gravid.. E ju sjukt. Vet många som fått ordinarie fast dom vari gravida lr velat ta tjänstledigt direkt ett år...
Hmm ja ja lär no få vänta.. Ha just flytta hit å här ja bort "anställer man bara kända namn"
Alltså va faan.. Min mens sluta i fredags.. Nu kommer d lite så där brunt klet å halv blodiga flytningar igen!!! Va e d här!!!
Jaha ja.. Nu är antagligen äl över. Mina stickor är slut så jag vet inte. Men glada gubben fick jag ju i lördags och då hade jag och sambon mysigt. Men mer än en gång blev det inte. Svårt att få till det bara sådär när man har saker inplanerade. Men en gång under loppet av äl kan ju räcka. Hoppas hoppas!
Nu ska jag åka iväg och skriva kontrakt. Det känns så roligt och egentligen skulle det vara klokt att vänta lite med barnskaffandet just nu. Men inget säger ju att det gick denna gång. Jag har ju dessutom så långa cykler så nästa gång vi kan försöka är om ca 50 dagar. Hade ju äl cykeldag 34!!!
Hur går det för alla? Nyfiken!
Jag har BIM 11/12 så väntar och väntar.... Vill bara testa mig nu otålig som man är! Tyvärr (eller vad man ska säga) har jag ännu inga symptom som tyder på varken graviditet eller mens!