Planerar för första barnet.
Väldigt negativt.... bara att vänta in mens. Är ju på BIM-3 men känns som om det borde synas lite iaf..
Åh vad trist.. du får prova om några dagar igen, Kan ju bara vara för tidigt att se! :)
Hej hoppas det är okej att jag hoppar in :) Jag och min man är på andra försöket. Jag är 23 år och min man 22 år. Jag slutade med mini piller den 9 augusti och hade mens mellan 20-23 september. Hade ägglossning runt den 5 oktober men blev inget denna gång. Tycker det är rätt svårt när man inte har haft mens och ägglossning på länge då jag gått på hormonella preventivmedel länge.
Enligt appen så har jag chans till graviditet från 26 oktober till 4 november med ägglossning 2 november. Dvs BIM 17 november. :0
Hoppas vi får vårt pluss snart! Håller tummarna för oss alla :)
Tack så mycket! :D håller tummarna för dig med! :)
När har du BIM och hur länge har du/ni försökt? <3
Åh hoppas det är ett litet frö i magen då! :)
Hoppar också in här! Jag är 23 år och min sambo 34. Är på vårat 5e försök nu med första barnet. Hade ägglossning 13 okt. Så BIM om en vecka. Så nervöst! Tycker jag känner lite molande värk i magen till och från. Kan ju likaväl vara inbillning men man hoppas ju :D
Åh, jag ser tyvärr inget sträck jag heller :/ du får prova en sista gång nån dag nästa vecka kanske?
Jag ska ha mens på onsdag enligt NC.. och har fått sån himla molvärk de senaste dagarna.. och även varit illamående de två senaste dagarna.. men det känns som sagt hemsk otroligt att det skulle kunna bli något såhär på första försöket??..
Ja okej, men ifall är det ju inte jättekonstigt ifall du inte fått något plus än, de flesta test är väl efter bim de visar? :) håller fortfarande tummarna för dig och att mensen håller sig borta :)
Jag hoppas verkligen med! Men vågar inte hoppas så mycket! :o
Hur gör ni med kosttillskott och sånt? Och sen med alkohol.. jag vågar inte ens ta ett glas vin utifall att jag skulle va gravid.. :s
Nej men alla visar väl olika mycket hormoner i början så tycker inte du ska tappa hoppet riktigt än! :)
Det blir så knasigt att förklara för alla i närheten när de erbjuder alkohol, min familj vet att vi ska börja försöka men inte när och att vi har börjat och vill hålla det så!
Jag har ätit vitaminer för kvinnor överlag för att få i sig sånt man behöver alltid, men dom tog slut förra veckan. Så ska köpa nya i veckan med sånt man behöver tänkte jag. :) hört att det ska va bra att äta innan de blir något också så!