• Anonym (Beth)

Planerar för första barnet.

Heej är 21 och försöker bli gravid,är också rätt ny här på FL. vi prickade in äl 7/12, fick en liiten rosa flytning en vecka senare och så testade jag imorse men fick minus.. har bim på torsdag :)

• Anonym (Beth)
    Nathaliee93 skrev 2017-12-17 19:04:15 följande:

Hej! Vad kul, jag har också det! Hoppas det tagit sig!

Hur mår du utöver flytningen? :)

Åh va kul när ska du testa? Mår bra faktiskt, börjat fått lite ont i brösten på sidorna liksom, durå? :) var gravid i våras men fick missfall, tror inte jag hade så många symtom innan plusset då mer än nidblödning, så finns ju hopp :p
  • Anonym (Beth)
    Nathaliee93 skrev 2017-12-17 19:43:07 följande:

Jag tänkte imorgon, men inte köpt nått test! Men funderar på att försöka hålla ut till torsdag.. hihi dudå?

Jag har bara haft ont i magen runt äggstockarna och typ under naveln, samt mått illa på kvällarna .. men vågar inte hoppas på nått!

Ååh spännande! Säg hur det går! Jag tänkte vänta till typ onsdag eller torsdag (om jag klarar hehe)

Också haft ont runt äggstockarna periodvis, typ strålat och samma vis livmodern ungefär, hoppashoppas!!
  • Anonym (Beth)
    Nathaliee93 skrev 2017-12-17 21:32:38 följande:

Ja det måste du också, vi kanske kan ta samtidigt på onsdag morgon? :D

Jag håller både tummar & tår!! Vore så kul, bästa julklappen !!

Jaa de tycker jag :D tänkte isåfall försöka vänta till julafton med att berätta för killen min, skulle va kul att slå in ett plus! Hoppahoppas
  • Anonym (Beth)
    Nathaliee93 skrev 2017-12-17 22:15:58 följande:

Då gör vi det! :D Så har jag också tänkt!! Det vore fantastiskt, men skulle isf vara så svårt att hålla det inne. Men så värt

Jaa skulle inte va det lättaste att hålla inne ^^
  • Anonym (Beth)

Åh tror de är kört här.. mensvärken har kommit och så har jag fått en liiiten brunaktig flytning, känns som mensen är påväg :(

• Anonym (Beth)

Wiiiihhh!! Gravid :D fast vågar inte bli fööör glad, fick missfall i v6 sist, åh hoppas det går bra denna gång! :D Nu gäller det att hålla sig till julafton innan jag berättar för killen..

• Anonym (Beth)
    Isathe skrev 2017-12-20 07:35:45 följande:

Jaha, BIM igår enligt appen. Men själv tror jag BIM är idag absolut senast imorgon. Inte tagit några gravtest än.

Ingen mens nu på morgonen. Förra månaden började den under fm på jobbet så bara sitta här och vänta med andra ord....

Tack för gratulationen! Åh den där väntan är värst! Håller tummarna :)
  • Anonym (Beth)
    manda974 skrev 2017-12-20 11:54:13 följande:

Stort grattis!! Vad roligt :D håller tummarna att allt går bra!

Är i vecka 5 och är själv svin nervös för missfall!

Tack! Är i v4, usch håller tummarna att allt går bra för oss! :D
  • Anonym (Beth)
    Isathe skrev 2017-12-20 14:03:39 följande:

Har du koll exakt vart du är? 4+?

Jag är på 4+2, å går här och håller tummarna att min mens ska lysa med sin frånvaro i 9 månader framåt.

4+0, ja hoppas allt går bra!
  • Anonym (Beth)
    TrueLove12 skrev 2017-12-21 12:30:41 följande:

Stort grattis vad roligt??

Håller tummarna för dig att de går bra för er denna gång

Sj försöker man ännu bli gravid

Tack! Lycka till! :)
Svar på tråden Planerar för första barnet.