• TrueLove12

Planerar för första barnet.

Tildurrr skrev 2017-12-06 01:47:58 följande:

Jaa jag hoppas också det! Längtar så efter att få va gravid och hela processen!

Hoppas det går fort för er också! ????

Hej hur går det för dig?

Jag bytte profil från den andra ryden91

Stod för mkt på google drf ja bytte.

Jag fick min mens haft i 4 dagar nu men på väg att ge sig nu tror jag så tror min kropp har återställt sig verkar så
  • TrueLove12
    Tildurrr skrev 2017-12-15 09:38:06 följande:

Hej! Jaa vi får hoppas att den återställer sig!

Vi missade äl den här månaden så ska försöka igen, har nästa äl efter nyår så laddar inför den nu!

Ja min mens har redan slutat fick den 11 dec slutade typ igår men vart utan helt och hållet idag. Räknar nu 2 veckor framåt från första dagen så ja kommer ev ha ägglossning 24 del??

Oj de var ju inte kul men hoppas på nyår att de blir något för er man längtar ju så himla mycket
  • TrueLove12
    manda974 skrev 2017-12-16 08:43:25 följande:

Detta visades i morse!! Så nu är det bekräftat! Berättade för sambon nu på morgonen :D

Stort grattis vad roligt
  • TrueLove12

Testade ägglossninga test men råkade glömma kolla efter redo symbolen innan ja kissade på stickan men fick ändå detta resultat?

Ps. Första gången i hela mitt liv jag ens testar sådant här

• TrueLove12
    Anonym (Beth) skrev 2017-12-20 07:15:36 följande:

Wiiiihhh!! Gravid :D fast vågar inte bli fööör glad, fick missfall i v6 sist, åh hoppas det går bra denna gång! :D Nu gäller det att hålla sig till julafton innan jag berättar för killen..

Stort grattis vad roligt??

Håller tummarna för dig att de går bra för er denna gång

Sj försöker man ännu bli gravid
  • TrueLove12

Jag hade ägglossningstest posetivt 22 dec och hade mens 11 dec räknade ut 28 dagar de blir 7 januari när kan man börja testa graviditetstest och hur räknar man veckor efter ägglossningens posetivt?

• TrueLove12
    MissKelli skrev 2017-12-30 14:58:56 följande:

Oftast släpper ägget ungefär en dag efter positivt ÄL-test. I ditt fall skulle jag räkna med ägglossning den 23e, vilket gör 24e till ÄL+1. Ungefär ÄL+12-13 borde du kunna testa och få ett tillförlitligt resultat. Så ungefär 4-5 jan. 

Det är olika hur länge varje kvinna har mellan ÄL och mens. Men det brukar ligga inom 10-16 dagar.

Hängde inte riktigt med i allting dock. Hade samlag 19 dec sen 22 dec 23 dec och 24 dec om ja minns helt och hållet spermien lever ju 5 dygn har jag för mig så de borde la blivit något kanske?

Ja hade mens 11 dec till 14 dec tror ja de var så blev de göad gubbe 22 dec så blev ändå förvånad
  • TrueLove12

Hej alla!

Natten från fredag till lördag hade jag svagt ont i magen och hela lördagen sen upptäckte jag bruna blödningar som efter några timmar blev mer rött än brunt kan de va mensen? Sen har ja haft väldigt ont i magen hela dagen de har krampat typ och kommit starka stötar vid livmordern så här ont brukar jag inte ha. Vad tror ni behöver hjälp jag är inte kunnig om just detta?

Kan jag vara gravid ändå?

Senaste mena var 11-14 dec posetivt ältest 22 dec

• TrueLove12

Håller på äl testar sen igår negativt både igår och idag får känslan att man ev har missat äl denna gång då min mens var väldigt konstig den sista jag hade

• TrueLove12

Håller på äl testar sen igår negativt både igår och idag får känslan att man ev har missat äl denna gång då min mens var väldigt konstig den sista jag hade

• TrueLove12
    Saima17 skrev 2018-01-21 14:11:15 följande:

Ja ha int haft äl på 2 månader. Int känt av nå å CB ADVANCED testen hittade int min äl. Köpte monitorn denna månad..idag hittades den. Blev överlycklig. Hade tänkt ringa bm imorron å rådgöra.

Ok ja brukar ine alls ha någon koll på nin förra mån hade ja den men haft p stav innan så de tog sig tyvärr inte haft räkning sedan 10/11-2017 något så där.

Bra att de hjälper. Ja har äl clearblue funkar bra
  • TrueLove12
    Saima17 skrev 2018-01-21 21:40:39 följande:

Int ja heller. Hade spiral. Första månaden kände ja av äl men int sen å den hittades int heller. Men nu. Har monitorn. Tyckte clear blue ADVANCED stickorna int va bra. Dom hitta aldrig lh höjningen. Men monitorn gör d

Ja har vart fri sen början av nov och pricka bra med cb testet har den rosa
  • TrueLove12
    Saima17 skrev 2018-01-22 16:19:22 följande:

Okej. Ja ja litar int på dom. Dom visar ju no östrogenhöjningen men den kan va hög flera dar me själva lh höjningen visar den int. Därför köpe ja monitor för att riktit få reda på lh höjningen. Å nu får ja ju redan på båda + att d e inbyggt med grav test i den här. Så inga mere enskilda stickor :)

Aha ok men den e väldigt dyr kan man aäga för att köpa just nu så är allt upp och ned.

Ja har eg inte haft problem innan med stickorna så sett
  • TrueLove12

Idag kom den nedrans mensen blää.. vi ska flytta 1 juni när de blir klart med trist de här med få menstrationen nu ändå

Svar på tråden Planerar för första barnet.