Inlägg från: JessicaPersika01 |Visa alla inlägg
  • JessicaPersika01

Planerar för första barnet.

Är 21 och sambon är 27 och vi försöker för första gången:)

Hade ägglossning förra söndagen och låg då, och har sedan dess haft ständig värk i nedre delen av magen, lite som mensvärk ungefär. Gjorde ett test i fredags som såklart var negativt d0 det är alldeles för tidigt men kunde ändå inte hålla mig.. är nästan säker på att det inte är något men fattar då inte varför jag har denna värken. Har inga andra symptom mer än att magen är kass, men kan bero på att jag i samma veva har slutat snusa..

• JessicaPersika01

Någon som testat positivt på endast typ mensvärk? :) är för otålig ????

Snufflan skrev 2017-12-04 14:18:40 följande:

Jagvhade också äl i söndags. Testet visade positivt lör-sön. Vi låg lördag kväll. Haft samma magont som du. Typ mensvärk. Eller ont i äggstockarna. Testade idag men det visade negativt. Men det är ju för tidigt. Ska testa om några dagar.

Du får tala om hur det går för dig! Är så himla otålig.. är dom ett monster som går runt här hemma, vill att dagarna ska gå snabbare.. ????
  • JessicaPersika01

Väntar på mensen nu i veckan och testar fortfarande negativt.. Har fortfarande samma molvärk som kommer till och från. Är oxå väldigt trött jämt :)

• JessicaPersika01

Jag och killen har den här månaden försökt bli gravida. Hade senaste mensen 13/11 och äl runt den 26/11. Dagen efter äl så fick jag sådan molvärk, typ mensvärk som har hållt i sig till och från i typ 2 veckors tid. Nu när jag skulle ha mens i dagarna så kom det bara en flytning med lite rött och sedan slutade det. Sedan började det med lite brunt i flytningarna och nu verkar det ha stannat av helt. Kommer ingenting i bindan så det är ju verkligen inte mycket. Min mens går annars som klockan, alltid regelbunden. Har gjort graviditetstest varje dag denna veckan men alla har visat negativt. Vet inte vad jag ska tro. Någon som känner igen sig?

Svar på tråden Planerar för första barnet.