saijda skrev 2017-11-22 18:44:35 följande:
Okej, jag vet hur det känns. Jag slutade med mini piller i augusti och hade hormonspiral innan dess, men håller tummarna ändå för dig! :)
Ja det hoppas jag med är galet nervöst faktiskt. Är på andra försöket, men vi lyckades pricka in ÄL (ägglossningsdagen) denna gång perfekt ;0
Det finns olika tester, vissa kan man testa väldigt tidigt men bäst är egentligen att testa tidigast på BIM-dagen det vill säga den dagen du skulle haft mens. För att få ett så säkert svar som möjligt. Däremot så är vissa sk låghormonare vilket menas att det hormonet som man får när man är gravid kan ta lite längre tid att produceras :)
Tack snälla detsmma till dig:)
Gott när man känner sin egna kropp ja kan ingenting faktiskt inte utan preventivmedel iaf. Har haft mini piller, kopaparspiral fick ont som tusan av den, haft p stav 3 gånger testat olika sen jag var 14 år. Ja har haft mens rätt tätt innan ja tog ur p staven faktiskt därimot höll de länge ibland innan den slutade helt mensen alltså.
Enligt Flo appen skulle ja haft igår då satte ja in datumet när jag hade sist och när den slutade. Det har snart gått 2 veckor utan preventivmedel och haft samlag 4-5ggr ungefär så tror inte de har tagit sig ännu iaf men man hoppas alltid lite inerst inne men vill inte bli besviken om det inte skyulle va ngt.
Så bästa är att jag väntar ett tag till iaf då?
Hoppas de blir något för din del