• jennys1993

Planerar för första barnet.

Hoppar också in här!

Kul som fler säger med andra i samma ålder ????

Jag och min man (båda 24 år) vill gärna ha en bebis och har varit utan skydd nu i 3 månader tror jag! Har väl inte varit sådär insatt i att kolla ÄL förrän denna månad och har idag fått ett svagt streck så hoppas att det blir starkare imorgon! Känns som att det är så krångligt allt, mer än vad jag trodde iaf :P

Hoppade över mensen förra månaden så hoppades såklart på att det va en bebis på G men tyvärr!

• jennys1993

Hoppar också in här!

Kul som fler säger med andra i samma ålder :)

Jag och min man (båda 24 år) vill gärna ha en bebis och har varit utan skydd nu i 3 månader tror jag! Har väl inte varit sådär insatt i att kolla ÄL förrän denna månad och har idag fått ett svagt streck så hoppas att det blir starkare imorgon! Känns som att det är så krångligt allt, mer än vad jag trodde iaf :P

Hoppade över mensen förra månaden så hoppades såklart på att det va en bebis på G men tyvärr!

• jennys1993
    1213 skrev 2017-10-18 22:11:47 följande:

Nu står testet redo inne på toaletten. Bara att försöka somna så jag kan gå upp och testa mig innan jobbet imorgon! Är så galet nervös!

Sov så gott så hörs vi direkt när jag vet imorgon. :D

Hoppas på plus!
  • jennys1993

Blev aldrig något plus på ÄL test så hoppas på nästa gång :/ Har nu fixat Natural Cycles med termometer så hoppas på bättre koll på min kropp med den!

Men nu har jag haft mensvärk (utan någon mens) i 4-5 dagar och de senaste 2 dagarna har den varit extremt smärtsam samt illamående och kallsvettas, värktabletter hjälper inte och inte heller värmesäck som annars hjälper mot vanlig mensvärk. Är på Bim +5. Testade idag negativt grav test.

Hoppas såklart ändå att smärtan och illamåendet beror på det men känns svårt att våga tro det. Jag kopplade inte det till en eventuell graviditet utan det var bekanta samt kvinnohälsan som sa att det kan bero på det.

Kan det vara så att det inte visar positivt ännu även om det är så??

Svar på tråden Planerar för första barnet.