-
Ungefär som mamman som påstod att hennes kyska dotter minsann inte hade haft sex utan blivit gravid genom att sitta i en pool...Anonym (Boll) skrev 2017-10-12 11:52:06 följande:En annan möjlighet, som är lika osannolik, och än mer tråkig, är att han gått till en kk/prostituerad och fått med sig en annan mans spermier under förhuden. Det ska ha hänt förut.
-
Snälla...Anonym (Boll) skrev 2017-10-12 12:12:57 följande:Kanske. Kanske inte. Det är fysiskt möjligt i alla fall. Men ingen är väl otrogen?
-
Haha! Vad hände med sexualundervisningen där?BossHoss skrev 2017-10-12 13:16:20 följande:Andra scenarier från FLTonx skrev 2009-12-15 16:13:37 följande:
Jag och min kille hade oralsex för en timme sen, och då sprutade han mig i munnen!
Jag var inte beredd så svalde alltihop i rena förskräckelsen!!
Nu till saken, jag äter inte p-piller!
Tror jag är gravid för jag har ägglossning idag!!
Funderat på dagen efter piller, dom ska man ta inom 3 dygn va? Borde det inte vara längre om man svalt det eftersom det är längre väg för spermierna att simma?
HJÄLP!
Annan tråd
Anonym (Anonym) skrev 2016-01-07 13:32:17 följande:Anledning till min knäppa fråga är att jag har svalt sperma, sen pga en urinvögsinfektion kissat på mig (så pinsamt!!!!) men nu är jag rädd att speeman kommit ut med mitt urin och sen tagit sig in i slidan..... Knäpp tanke jag vet men det är som en jobbig tvångstanke jag går runt med.
-
Jag tror faktiskt att hon själv vet om hon varit otrogen. Så snälla du, sluta kvinnohata.gammelget skrev 2017-10-13 06:04:20 följande:
Det händer ganska ofta att kvinnor blir gravida trots att deras makar är steriliserade. För en manlig sterilisering ger inget som helst skydd mot andra mäns spermier.
Så svaret på hur du kan vara gravid ändå, efter att mannen steriliserat sig för mer än tre månader sedan, är med 99,5%s sannolikhet att du har varit otrogen och du bär på en annan mans barn. Så snälla du, sluta förneka det och lura inte på din make barn som inte är hans.
-
Dert är absolut att hata att förminska någon och utgå från att hon själv inte kan sitt liv bäst själv och inte tillhör den där lilla högon som något ovanligt händer. Bara jag känner till ett par som fått barn efter sterilisering. Och ja, de vet vem pappan är efterspm de måste testa sina barn för någon ovanlig och allvarlig sjukdom(som typ 10 000 ovanliga människor som alldeles säkert ljuger om sin sjukdom eftersom den är så ovanlig har) som finns i pappans familj.gammelget skrev 2017-10-16 13:00:01 följande:
Är det kvinnohat när man säger något uppenbart? 0,1% chans att det misslyckas läser jag här i tråden, 0,5% är en annan siffra jag läst. Men trots detta är det ganska många som blir gravida ändå, vilket lett till x-antal stämningar i USA. Men i när man sedan faderskapstestar så var visst inte den sterila mannen pappan ändå (Underligt va?).
Så ja, med 0,1%-0,5% chans dvs mellan en på tusen och en på tvåhundra så kan jag, med gott samvete och väldigt stor självsäkerhet hävda att hon ljuger när hon hävdar att hon inte vänstrat. Är simpel matematik och sannolikhetslära kvinnohat?
-
Mandel skrev 2017-10-16 14:38:02 följande:Kanske samma som för min son som härom helgen var nervös för att det skulle synas att han inte fick godkänt i Sexualkunskap på betygen han skulle lämna när han söker jobb i framtiden...
Han har än så länge inte blivit underkänd i sexualkunskap och som jag sa till honom att så mycket som vi har pratat om detta sedan han var riktigt liten så vore det konstigt om han inte klarade sexualkunskapen i skolan för det slutgiltiga provet blir ju inte innan han har sex med en tjej -
Grattis till graviditeten får man väl säga då! Hoppas att allt går bra för er!