Inlägg från: corinnecorinne |Visa alla inlägg
  • corinnecorinne

Hur kan jag vara gravid?! Mannen steriliserad!

Jag skrev tråden. Jag lånade en väns konto för att göra det och nu är tråden flyttad?! Så jag kunde inte vara anonym så jag fixade ett eget konto. Jag kan inte skriva mer just nu, men tittar nog in ikväll eller imorgon. Tackl

• corinnecorinne

Hej. Tänkte bara uppdatera lite. Nu har det gått några dagar och jag har väl börjat fatta att det är sant. Jag har inte helt smält det, men vi ska behålla. Mannen känner ungefär på samma sätt. Vi har också berättat för våra barn och där blev det blandade reaktioner. Några blev glada, någon äcklad(vill inte tänka att vi gamlingar har sex) och yngste är arg och vill inte ha skrikande småsyskon. Men det blir nog bra till sist.

• corinnecorinne

Otrohet kan ni bara släppa. Ja, jag är helt säker på att jag inte har varit otrogen. Jag tror faktiskt att jag hade kommit ihåg det eftersom jag bara legat med min man.

• corinnecorinne
    LFF skrev 2017-10-17 17:17:48 följande:
    Skönt att ni är överens. Hur gammal är den yngsta? Självklart är det en chock även för barnen.
    Yngsta är 14. Vi har två barn hemma, men 17åringen blev äcklad, men har inget emot att få syskon. Det i sig var väl småkul. De tre som flyttat hemifrån blev bara glada.

Svar på tråden Hur kan jag vara gravid?! Mannen steriliserad!