Hur kan jag vara gravid?! Mannen steriliserad!
En annan möjlighet, som är lika osannolik, och än mer tråkig, är att han gått till en kk/prostituerad och fått med sig en annan mans spermier under förhuden. Det ska ha hänt förut.
En annan möjlighet, som är lika osannolik, och än mer tråkig, är att han gått till en kk/prostituerad och fått med sig en annan mans spermier under förhuden. Det ska ha hänt förut.
Ungefär som mamman som påstod att hennes kyska dotter minsann inte hade haft sex utan blivit gravid genom att sitta i en pool...
Snälla...
Jag tror jag såg det på dr Phil, eller något liknande program från usa. Så jag är inte helt säker på att det är en skröna, även om sannolikheten för det hela borde vara låg. Jag har i vårt fall hört historian förut, men jag orkar inte leta efter källan.
Hade jag varit mannen hade jag:
1) kollat ett spermieprov för att se om han är fertil.
2) gjort faderskapstest efter födsel.
Så om tjej nr 1 har sex med en kille. Samma dag har hon sex med kille nr 2 som får sperman från kille nr 1 med sig, under sin förhud. När kille nr 2 har sex med tjej nr 2 behöver det inte gott speciellt lång tid (rätt färsk sperma) och sådan brutal skillnad i miljö kan det inte vara jämfört med en vagina, där sperman kan överleva i några dagar.
Osannolikt, ja. Omöjligt, nej.
Med tanke på att mannen är steriliserad vill de väl inte ha några barn. Då blir det ju abort.