Bf juni 2018
BF 11/6. Nu i veckan slog illamåendet till. Kräks varje morgon och kväll. Äter lergigan comp som håller illamåendet lite i schack under dagtid men fy tusan vad tufft det är att rodda heltidsjobb och en 2,5-åring när man mår pyton.
BF 11/6. Nu i veckan slog illamåendet till. Kräks varje morgon och kväll. Äter lergigan comp som håller illamåendet lite i schack under dagtid men fy tusan vad tufft det är att rodda heltidsjobb och en 2,5-åring när man mår pyton.
[quote=78139821][quote-nick]evve88 skrev 2017-10-27 20:34:20 följande:[/quote-nick]Samma här! Illamående konstant, fruktansvärt.. funkar lergigan comp bättre än postafen? Blir ju så otroligt trött av postafen så man knappt kan vara vaken och de går ju inte när man ska ta hand om en 2 åring... hoppas du mår bättre snart <3[/
Tack, önskar dig detsamma!
Tycker nog de funkar lite bättre än postafen. Jag går upp och kräks på morgonen. Äter lite fil med banan och tar en tablett. Lämnat på föris och sen framåt kl 10 börjat illamåendet kännas hanterbart. Börjar må illa bortåt kl 13. Tar ny tablett och klarar mig fram till 16. Sen slår illamåendet till med kräkningar under kvällen. Tror jag skulle behöva ta ytterligare en tablett på kvällen men har just nu utskrivet 2 om dagen.
Be om att få utskrivet och testa.