Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
Har du själv märkt av nåt eller misstänkt nåt? Alltså nåt mer än oron.. usch jag blev så orolig nu också :(
Är ledsen för att detta kanske var sista chansen...
Nej vad trist. Kramar i massor <3
Varför känns detta som sista gången?
Usch :( Vilken vecka skulle du varit i nu? Skickar styrkekramar & hoppas så att nästa ivf lyckas <3
Okej förlåt om det var en okänslig fråga var inte illa menat <3 kram och hoppas ni snart mår bättre
Jag kan tänka mig att beskedet kom som en total shock. Jag har inte heller haft jättemycket symtom och nu är jag orolig att samma ska hända. Detta är fruktansvärd.
Skickar en stor kram till dig!
Åh nej va tråkigt :( Jag gjorde avbrytandet på Danderyd och blev väl omhändertagen. Fick cytotec i flera omgångar. Skönt att du har ett försök kvar, var går du? Jag är snart 40 så förstår din stress. Stor kram
Hej, hur mår du?
Hej allihopa!
Det var ett tags sedan jag var inne på detta forum och vad många som har plussat, jätte kul! Jag fick MF efter ivf i vecka 8+2 november 2017. Fick invänta en mens och har sprayat synarela sedan 2,5 vecka tillbaka. Lämnade blodprov i måndags för att se om jag har blivit tillräckligt nedreglerad. Fick gå på extrakontroll idag och läkaren ville ta HCG prov. I chock! Provet visade att jag är gravid ???? läkaren sa att värdet var lågt (1000) så jag ska tillbaka på fredag.
Hej Elise! Välkommen tillbaks och grattis till graviditet! Så kul! :) Hoppas att värdet är högre imorgon. Ska du boka vul också?
Jag får tyvärr be någon ta bort mig från bf-listan =((( Det värsta tänkbara hände oss, RUL 15/1 visade att fostret inte levde längre, det dog redan i v 14. Det var ju för litet vid tidiga vul men verkade växa bra så det blev total chock.
Lycka till alla ni här inne!
Hur gick det med provet o vul? Jag mår bra tack, är i v 22 nu och magen växer. Hoppas du snart är där också :)
Idag var jag på mvc för kontroll, hade inte varit där sedan inskrivningen. Allt verkade ok, men magen är lite liten så jag ska dit igen om två veckor för att se hur den växer. Annars får jag gå på extra ultraljud. Bebisens hjärta slog dock fint. Vi vet inte heller könet, jag misstänker en pojke men vi får se!
Nej vad sorligt, beklagar så mycket <3
Det är ju det man är rädd för, hade själv ma v.11 så vet känslan tyvärr :(
Vilken vecka va du i?