Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
Ja det får vi hoppas, en bra vecka! Vilken vecka är du i nu och har allt gått bra så här långt?
Hur mår du? :)
Ja det får vi hoppas, en bra vecka! Vilken vecka är du i nu och har allt gått bra så här långt?
Idag var vi på UL inför NIPT.
Inga hjärtslag och storleken har blivit mindre, det motsvar v 7+1 fast jag är i v 11+2.
När vi gjorde vul vid v. 7+6 var det 13,20 mm.
Nu finns det inga hopp längre, fjärde missfall..:(
Var på RUL idag :) Allt såg bra ut, så skönt! Det verkar vara en liten tjej <3
BF 2018
Ijo, 3/5
Hoppfullhet, 10/5
Mm79, 24/5
Senua, 28/5
Milli07 1/6
Andromedae 2/6
Nube, 4/6
Galadriel80, 6/6
Emsoff, 21/6
Pigan86, 1/7
Kattnos, 16/7
Hey.orange, 21/7
Pigall 30/7
BettyBoop81, 16/8
Znickers 21/8
Har någon/några av er börjat känna bebises rörelser? Jag är i v 18+1 idag och tror att jag känner nåt ibland men är osäker. Vore kul att höra från er andra!
Vi har börjat. Vi har en tjejnamn men inga för pojkar. Svårr tycker jag! Ni då?
Barnvagnar? Har någon bestämt vad ni ska ha?
Hej Alla
Grattis till alla plus! Jag har följt er ett bra tag nu, men har inte vågat hoppa in riktigt. Dock är det väl lite tidigt fortfarande.
Vi plussade iaf på nyår, är nu i v 8. Var även på vul i tisdags och fick se 2 tickande hjärta. Så dubbel lycka än så länge. :) kan även tillägga att jag knappt kan dölja det längre. Magen har växt jäkligt fort.
100 dagar till BF! Och den lilla har morgongympa i magen. Vad underbart att få vara med om detta <3
Hur går det för alla? Jag gick in i v 32 idag och har två månader kvar till BF. Solen skiner och jag ser fram emot våren och bebisen så klart! Vi har beställt vagnen nu, köpt kläder, spjälsäng och bilbarnstol. Skötbord är kvar att köpa + många andra små saker. Så roligt! Nu hoppas jag bara att allt går bra!
Så spännande att det börjar närma sig för många av oss :) Idag är det 1 vecka till bf för mig, men bebis får gärna komma innan ;) Känner dock ingenting alls så gissar på att jag kommer gå över tiden.
Bf+4 men ingen bebis. Tycker ändå tiden till bf gått relativt snabbt men dessa dagar över är sååååå långa! Kom nu!
Hur går det för ijo som hade BF för en vecka sen?
Vår tjej kom för 2 veckor sedan <3 Så märkligt att hon varit en fryst snöflinga som nu ligger här och sover sött :)