Hoppfullhet skrev 2017-12-14 19:34:05 följande:
Va nog på RUL i typ samma vecka med min dotter o minns att det va ngn vecka iaf efter som jag först började känna "fladdret" kanske i v 21,23 kände jag riktiga buffar. Så de kommer :).. skönt att ni har en tid nu iaf att räkna ner mot. Vi ska på ett extra 29/12, hjärtgranskning pga att min man har ett medfött hjärtfel. Men dom kunde inte se ngt konstigt alls på RUL så det känns relativt lugnt. Tror ni att ni vill veta kön om de går att se? Vi ville se så allt va kollat o va ok så våga vi fråga ifall det gick o se :)
Så bra med en extra kontroll, håller tummarna att allt ser lika fint ut då! :)
Då hoppas jag att vi också börjar känna lite rörelser inom några veckor <3 Ja, det är väldigt skönt att ha något att räkna ner till, något att förhålla sig till. Hoppas innerligt att allt ser lika bra ut som vid KUB! Ja vi tänkte ta reda på kön om det går att se. Inte för att kön spelar någon roll utan mer för att kunna knyta an och för att det ska kännas med verkligt. Har fortfarande svårt att förstå att det faktiskt finns en bebis i min mage :) Sen är det klart skönt att kunna planera lite med färger mm. Vi bygger hus under våren, så blir lite lättare att planera bebis rum om vi vet kön :)
Var det en liten flicka ni väntade? <3