Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
Jag hoppar in från den andra tråden. :)
Har en hel drös med symptom... bla trött, stundvis snurrig, ömma bröst, bättre luktsinne, typ mensvärk, illamående.
Jag hoppar in från den andra tråden. :)
Har en hel drös med symptom... bla trött, stundvis snurrig, ömma bröst, bättre luktsinne, typ mensvärk, illamående.
Kul, välkommem och grattis igen :)
När ska du ringa kliniken? Jag har vul om tre veckor, känns jättelång tid att vänta.
Officiella testdagen idag. Så nu har jag pratat med kliniken, vul inbokat den 3 november. Nästa långa väntan har startat! Bläää :p
Välkommen och grattis :)
Kul, grattis!! :)
Tack! Detsamma =) Hoppas verkligen att du får nästa svar snabbt och att det är högre så att du kan slappna av =)
Jag mår ganska bra tack, mest glad för symptom så att jag känner att detta verkligen händer och går framåt. Brösten har ömmat länge men nu börjar de växa. Jag har varit så där gränslöst trött vissa dagar. Jag har börjat må illa ganska mycket och varit väldigt yr idag så undrar hur det ska gå att fortsätta jobba.
Hur går det med er andra?
Grattis! Hur mår du annars?
Visst är det hemskt att vänta!
Nube skrev 2017-10-10 21:29:09 följande:[/quote-nick]Grattis! Hur mår du annars?
Visst är det hemskt att vänta![/quote]
Hur mår du? Inte såå himla långt kvar tills det är dags för vul för dig nu :)
Nu börjar det ändå sjunka in en aning. Va på vul i fredags.
Läkaren var mycket nöjd med storlek och hjärtat. Beräknad förlossning den 14 juni. Och en bedömning på att det nu är 95% chans att allt går hela vägen.
Är våra chanser verkligen så goda? 8+4 idag och 8+0 när vi fick se hjärtat. Är det när man inte sett hjärtslag, dvs inte gjort vul, som man annars räknar med att efter v 12 så minskar missfallsrisken markant?
Min ivf-läkare har inte sagt nåt mer än att det ser bra ut. Det tog mindre än 5 minuter med ultraljudet så jag hann inte se nånting när han sa där här är hjärtat, här är gulesäcken osv.
Vi får hoppas för det bästa!