Följas åt till ett plus!
Men visst blir å köra hårt barra
En annan går och väntar på en glad gubbe på äl-testerna men ingenting än... åh vad jag hoppas att det blir snart!
Men visst blir å köra hårt barra
Ja väntar på mens. Å sen glada gubbar haha.. Va å köpte förlovningsring åt mi kar idag... Ikväll smäller d
Tack vi e på väg och titta å köpa ringar nu :) ja ja ha no int riktit fatta d än.. Imorron på min dimensionsdag ska våra familjer då veta iom att vi int firar me min sambos familj. Å min mamma e här och hälsar på så hon får å veta då :) vi ha varit 1år å 3 månader, kanske tidigt men ja vet att d e rätt pga att han jobbar borta å då inser man hur mkt nån betyder
Precis! Ja ha vela haft barn sen ja va typ 23.. Men ha int träffat rätt.. Men nu e d å min sambo som e riktigt på me bebis.. Så känns bra att förlova sj å va i den bubblan en stund så kanske man lycka lämna bebis åt sidan en sekund eller 2 så att d sku ta sj.. ha gått å små kika på ringarna i asken hela kvällen.. E så spänd för imorron. håller tummar för oss båda att vi får stora feta plus snart!!
Tack :)
Yeeey.. Dags å starta bebisverkstan då här är det nigrafallet i hoppeligen bara 2 dar till nu
ha åki på en riktig förkylning så man har int direkt nå myslust överlag heller
Tack tack d va riktigt bra, dom to d bra å blev glada så.. Dom tyckt bara att d va bröllop å barn som saknas nu.. Känn ingen press liksom.. :-/ men ville ju int säg nå att vi jobbar på bebis fronten... Försöker bli fri från världens flunsa. Legat 1vecka imorron nu
Men precis!!! Hoppas få hem testen imorron före vi åker på julsemester :/ sambon tyckt: d e bara å ligga hela tiden, hahaha. Han e ju nöjd iaf. Tack.. Lite starkvins glögg å whisky ska väl reda upp d
Så hinner man bara va i förlovningsbubblan några dar innan d kommer från sambons bästa kompis att dom ska ha barn.. Kul.. Ung värsta festprisse.. Å sj kämpar man sj död.. Ha orkar int
Hm ja d e väl bara å fortsätta.. Nu lär ja int veta när min äl e.. Lr ja vi kommer säker å få tid d typ 4 dagar före om int mer :/ mina ältest hann int komma innan ja åkte idag kan ju iof åka å köpa nya här men e liksom så att alla känner alla här så familjen lär få reda på då fan. Nå borde ha äl 30 å vi får till d sista gåbgeb 26e..så hoppas d tar sj..
Åh ja d sku va kul. Vi prata barnvagn idag vet redan vilken ja vill ha... Hahaha
Hej alla jag gjorde mitt första ägglossnkngs test i hela mitt liv men jag tror jag ev gjorde lite fel jag kolla aldrig om test symbolen syntes men fixn detta på skärmen och stickan ändå? Hur ska ja tyda de