• MammaMia1012

Följas åt till ett plus!

Johanna135 skrev 2017-12-11 08:55:51 följande:

Håller upp hand!

Saima17 skrev 2017-12-11 09:09:26 följande:

Sträcker upp både armar å ben!

Haha ja men vad är det för fel på en.. alldeles som att man glömmer hur man mår när man inte försöker skaffa barn.. Ja ja bara ta en dag i taget och försöka tänka på annat (säger hon som precis köpt 3st testa tidigt och två digitala test) hittade förresten test som ska känna av från 5)) får se om det hjälper att tänka på annat...
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2017-12-11 10:08:32 följande:

Jag analyserar med sönder. Men det undermedvetna vet oftast om det e nåt eller ej för mig.

Så var det för mig vid mina första graviditeter (även då jag fick missfall kände jag på mig att det inte stämde)

Men nu... ingen aning haha
  • MammaMia1012
    Fruadolfsson skrev 2017-12-11 10:28:45 följande:

Håller upp en hand också!

Ingen mens i sikte idag, brukar alltid komma när jag kliver upp på morgonen. Men icke. Ska nog försöka vänta med att ta ett test igen för o se om den kommer idag.. börjar bli galen på detta nu! Haha

Håller tummarna att den fortsätter lysa med sin frånvaro!!

Man blir verkligen knäpp av detta
  • MammaMia1012
    Fruadolfsson skrev 2017-12-11 10:51:28 följande:

Haha ja verkligen.. men jag kanske är en låghormonare då jag äter levaxin också. Men man tycker ju ändå att det borde visa. Anatomin i kroppen är krånglig med allt känner jag.

Ja verkligen, och det att man inte kan påverka mer är såååå jobbigt haha
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2017-12-11 11:45:45 följande:

Jag har förresten även börjat analysa bristen på symptom haha. Jag brukar alltid få jätteömma bröstvårtor någon dag efter äl som håller i fyra dagar ca men inget alls denna gång. När jag var gravid kände jag inte heller nåt den månaden och trodde därför det va kört. Så nu tolkar jag in även det hahaha, man e ju störd...

Exakt samma här, förra månaden sååå ömma bröst. Denna ingenting... men så brukar det vara
  • MammaMia1012
    Fruadolfsson skrev 2017-12-12 07:23:47 följande:

Inget plus varken igår kväll eller nu på morgonen... börjar bli frustrerad på detta nu :(

Förstår det kanske vänta två dagar nu innan du testar igen?

Styrkekramar!
  • MammaMia1012
    Fruadolfsson skrev 2017-12-12 07:46:41 följande:

Jo jag tänker inte testa mer idag, ska nog köpa något annat test också istället för rfsu.. ska försöka att inte tänka på det också.

Låter klokt! Jag hittade några test på apotea som var testa tidigt som skulle känna av från 5mlU/ml två test för 88kr ( har inte använt dem än men kanske kunde vara något?)

Kram
  • MammaMia1012
    Fruadolfsson skrev 2017-12-12 11:29:58 följande:

Har beställt hem dom testen nu, så dom kommer väl imorgon :) så då får jag lite mer väntetid.. som om jag inte väntar tillräckligt liksom. Haha

Haha ja precis, undrar om mina ligger i lådan i kväll? Har BIM på tisdag och är sååå sugen på att testa men vill vänta till på torsdag i alla fall haha vi får se...

Vi får hålla tummarna nu <3
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-12 13:48:14 följande:

Okej... Alltså.. Hjälp!!! Ettdera e mensen 6-7 dar för tidig..eller så hadd ja nid blödning!!!! "laxrosa" flytning m några små blodstrimmor!!! Va tror ni???

Hoppas på det håller tummarna!
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-12-12 18:04:34 följande:

Nu e all mensvärk å illamåendet borta..

Men så märkligt? Fortsätter flytningarna då?

Här har jag mensvärk och är uppblåst precis som innan mens men jag ska inte ha förens på tisdag?? Jättekonstigt, kanske min mens också kommer tidigt?
Svar på tråden Följas åt till ett plus!