Följas åt till ett plus!
Håller upp hand!
Sträcker upp både armar å ben!
Håller upp hand!
Sträcker upp både armar å ben!
Jag analyserar med sönder. Men det undermedvetna vet oftast om det e nåt eller ej för mig.
Håller upp en hand också!
Ingen mens i sikte idag, brukar alltid komma när jag kliver upp på morgonen. Men icke. Ska nog försöka vänta med att ta ett test igen för o se om den kommer idag.. börjar bli galen på detta nu! Haha
Haha ja verkligen.. men jag kanske är en låghormonare då jag äter levaxin också. Men man tycker ju ändå att det borde visa. Anatomin i kroppen är krånglig med allt känner jag.
Jag har förresten även börjat analysa bristen på symptom haha. Jag brukar alltid få jätteömma bröstvårtor någon dag efter äl som håller i fyra dagar ca men inget alls denna gång. När jag var gravid kände jag inte heller nåt den månaden och trodde därför det va kört. Så nu tolkar jag in även det hahaha, man e ju störd...
Inget plus varken igår kväll eller nu på morgonen... börjar bli frustrerad på detta nu :(
Jo jag tänker inte testa mer idag, ska nog köpa något annat test också istället för rfsu.. ska försöka att inte tänka på det också.
Har beställt hem dom testen nu, så dom kommer väl imorgon :) så då får jag lite mer väntetid.. som om jag inte väntar tillräckligt liksom. Haha
Okej... Alltså.. Hjälp!!! Ettdera e mensen 6-7 dar för tidig..eller så hadd ja nid blödning!!!! "laxrosa" flytning m några små blodstrimmor!!! Va tror ni???
Nu e all mensvärk å illamåendet borta..