Följas åt till ett plus!
Ja d tycker ja å att d låter som. Imorron e d exakt 4v sen mensens första dag.. Så eg borde ja ju kanske kunna kolla m tidigt test.. Men ja litar int riktit på d.. Så måst no håll mj t fredag tror ja. En av mina vänner to brutalt ner mj på jorden å sa att ja ska int hoppas för mkt att hjärnan kan få en att tro mkt..å ja blev så arg å ledsen!!! Hon försöker få till d att min kropp försöker bli gravid att d här bara e ett hormon spratt från kroppen.. Men d här ha ja aldrig vari me om förr.. Ja ha även snusa.. Senaste dagarna så ha d smaka så illa att snusa så ha bara hunni lägga in en å sen måsta ta ut igen för d va så äckligt. Sist ja slutade snusa va d svårt... Idag ha ja knappat klara av en snus.. Ser d åxå som ett tecken..å kissnödig.. Typ hela tiden..
Själv så är jag också extremt kissnödig hela tiden, har som spindelnät på brösten (redan?!) och har svårt att äta vissa saker. Kan ju haft ÄL innan, enligt fertility friend så är ÄL 12 april men enligt WomanLog så är det ÄL 7 april. Så vet inte vilket men tänkte vänta till den senare BIM och se ifall mensen dyker upp eller inte :0
Strunta i vad hon sa. Man känner sin kropp bäst, ingen trodde att jag skulle plussa så fort utan de sa hela tiden skengravid osv :/ men de hade fel. Och det kan hon också ha.
Ha tålamod. Jag håller tummarna för dig <3