Följas åt till ett plus!
Är det en liten flicka där inne må tro?
Så himla mysigt, jag längtar tills jag e där
Är det en liten flicka där inne må tro?
Så himla mysigt, jag längtar tills jag e där
Över 140 säger man är en flicka o under pojke. På mig stämde det väldigt bra...
Så underbart att vi fick våra plus :D skönt att det börjar ge sig med illamåendet! :) Jag gjorde också sockerbelastning. Va sjukt äckligt men gick ganska bra så fort jag hade fått i mig vätskan!
Härligt att ert förhållande blivit starkare av detta! Tycker min sambo har ett extremt bra tålamod nu när man orkar mindre och mindre på slutet. Är så glad att jag har honom :)
Haha vilken buse ;)
Tyckte också jag kissade mycket runt v17-20 men det är ingenting mot nu... så vänta du bara ;) haha!
Har också varit väldigt känslig hela graviditeten. Så fort jag råkat se något av en förlossning på tv nu så börjar jag gråta... känns så nära nu och är sjukt nervös ;)
Lycka till med allt så kommer jag in och uppdaterar er när bebis är ute :D
okej. Min första dotter låg på 160 slag o min andra dotter på 155
Åh ja e så lycklig.är I v 20 (19+1) idag snart alltså HÄLFTEN. hur snabbt ha d int gått??
vi va till rådgivning igår. å fick lyssna på vårt lilla bökdjur. bm sa att det är bara att fortsätta som ja gjort så kommer det gå bra. har ännu bara gått upp 4 kg men ingen ha klaga än (absolut int jag) magen (livmodern) hade nu växt till 17cm
<3 hittades direkt å lät så fint. första gången sambon hörde det live. det pendlade mellan 142 och 150 så helt som det skulle. min magkänsla är fortfarande att det är en liten pojke som bor där. om 2 veckor är det dags för 3d ultra..å ja längtar så. om det int syns jätte tydligt vad det är så tar vi nog inte reda på
Helt galet! :D va härligt att allt ser bra ut! Jag går in i v 39 på tisdag, bara 2 veckor kvar till BF! Har haft lite förvärkar som skvallrar om att det inte är så långt kvar... börjar bli sjukt nervös nu!! ;)
I fredags tog jag ett test som visade svagt positivt. Vanlig billig sticka
Ska ta ett CB digitalt imorgon för att få ett ?riktigt? svar. Litar inte riktigt på dessa stickor.
Men nu e det så att jag mår så otroligt illa. Jag kräks inte men det åker upp o ner i kroppen på mig o magen e svullen o jag känner mig uppblåst.
Bör jag känna det såhär tidigt? Någon mer som har haft likadant?
dag är det dag 14 sen Ovitrelle sprutan
Tog ett CB med veckoindikator för att säkertställa mitt tidigare test o här kommer resultatet
Tack snälla du..... jag hoppas så att den vill hålla sig kvar nu o växa till en fullt frisk bebis......
Men du, jag undrar en sak...... när det står gravid 2-3 v, vilken vecka e man i då?
För enl appar jag fyllt i så e jag i v 4+1 alltså v5
Tack snälla du..... jag hoppas så att den vill hålla sig kvar nu o växa till en fullt frisk bebis......
Men du, jag undrar en sak...... när det står gravid 2-3 v, vilken vecka e man i då?
För enl appar jag fyllt i så e jag i v 4+1 alltså v5