• Sommaren12

Följas åt till ett plus!

Ericsson93 skrev 2017-12-14 09:21:30 följande:

Hej! Det är så att jag tempar med natural cycles. Igår fick jag som bruna/blodiga flytningar. Lite blod på pappret. Behövde dock ej trosskydd eller tampong. Får ibland bruna flytningar innan mensen men den har ej kommit idag som den brukar göra inom några timmar efter dessa flytningar.

Visar även min tempkurva. Kan det varit nidblödning? :D

Använder inte NC men är man gravid så ska väl tempen fortsätta vara förhöjd och det ser den väl ut att va eller? Verkar ju positivt i kombo med den lilla blödningen. När är bim?
  • Sommaren12

Ja alla dessa symptom man kan få när man misstänker att man e gravid. Det blir rena snöbollseffekten till slut. I somras var min mens fem dagar sen, det har ALDRIG hänt förut. Tog gravtest som gav mig spökstreck men såklart trodde jag det va början på ett positivt. Hade ömma bröst och de läckte också. Asdåligt humör och ont i svanken som jag inte brukar ha. Men på dag 30 kom ändå mensen. Var SÅ besviken. :(

• Sommaren12
    TrueLove12 skrev 2017-12-14 20:50:17 följande:

Hej

Jag fick min mens 11 dec min första riktiga mens efter uttag av p staven 10/11 så ja hoppas kunna bli gravid denna gång ist men vet ju att de kan ta tid innan man blir gravid. Detta blir min och mans första barn tsm

Hej! :) hoppas det går snabbt för er! :)
  • Sommaren12

Saima17 hur går det för dig? Fortfarande inget mer blod?

Inatt drömde jag att jag fick ett solklart plus på gravtest. Tänk om det kunde va sant! Men är inte speciellt troligt i mitt fall denna gång... :(

• Sommaren12

Saima, när var nu bim igen? Jag hade tagit ett tidigt-test. :) hoppas det är bebis på g! :)

• Sommaren12
    Saima17 skrev 2017-12-15 13:48:31 följande:

Okej.. Slut på d roliga tror ja.. Mensvärk å bruna flytningar på intågande.. Nå laddar för en liggfull jul nu.. Hahahaha

Nej va trist... :( men ja bra i alla fall att ni är tillsammans vid äl.
  • Sommaren12
    Anonym (?) skrev 2017-12-15 21:02:09 följande:

Hej. Undrar bara om någon kan hjälpa mig att tyda detta graviditetstest? Strecket har aldrig varit såhär tydligare innan. Men kan det vara inbillning/spökstreck eller ser det positivt ut? Men testen ser ut att variera mellan Positivt ena dagen & Negativt en annan dag fram & tillbaka nu några gånger också. Jag kan ju inte vara både gravid & inte gravid samtidigt. Vad tror/ser ni?

Tacksam för svar :)

Tycker det ser positivt ut :) när är bim? Kan ju variera beroende på koncentrationen av hcg i urinet.
  • Sommaren12
    Saima17 skrev 2017-12-16 10:42:06 följande:

Ja väntar på mens. Å sen glada gubbar haha.. Va å köpte förlovningsring åt mi kar idag... Ikväll smäller d

Åh va kul med förlovning :) Har inte mensen kommit än alltså? Undrar vad som händer där eg? Brukar den va så seg att komma igång?
  • Sommaren12
    Onewayticket skrev 2017-12-16 10:46:18 följande:

Hade Bim igår eller idag. Men ännu ingen mens. Nervöst. Vågar inte ta ett test än, är så rädd att bli besviken... 

Åh förstår det! Själv hade jag aldrig kunnat hålla mig! Jobbigt att gå och tänka på det hela tiden också? Hoppas att mensen inte dyker upp då. :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!