Följas åt till ett plus!
Haha ja verkligen.. men jag kanske är en låghormonare då jag äter levaxin också. Men man tycker ju ändå att det borde visa. Anatomin i kroppen är krånglig med allt känner jag.
Hoppas ditt plus kommer!! :)
Haha ja verkligen.. men jag kanske är en låghormonare då jag äter levaxin också. Men man tycker ju ändå att det borde visa. Anatomin i kroppen är krånglig med allt känner jag.
Jag har förresten även börjat analysa bristen på symptom haha. Jag brukar alltid få jätteömma bröstvårtor någon dag efter äl som håller i fyra dagar ca men inget alls denna gång. När jag var gravid kände jag inte heller nåt den månaden och trodde därför det va kört. Så nu tolkar jag in även det hahaha, man e ju störd...
Nej jag tror inte det påverkar utslagen på testen. Men om man äter levaxin så har man ju för lite hormon i kroppen. Så då får man ju det som fattas i kroppen med tabletten. Men jag har bara läst om att det kan va svårare att bli gravid om man äter levaxin. Så då har jag tänkt att man kanske är en låghormonare så att det blir svårare att se också, men det kanske inte är så. Är bara mina tankar :) haha.
Ni ger mig hopp! Kanske ska ta ett test ikväll när jag kommer hem från jobbet :)
Inget plus varken igår kväll eller nu på morgonen... börjar bli frustrerad på detta nu :(
Okej... Alltså.. Hjälp!!! Ettdera e mensen 6-7 dar för tidig..eller så hadd ja nid blödning!!!! "laxrosa" flytning m några små blodstrimmor!!! Va tror ni???
[quote=78270139][quote-nick]Saima17 skrev 2017-12-13 05:28:25 följande:[/quote-nick]Å inatt kom mensen.. Ja e svår väckt.. Men vakna av mensvärken :( nå om ja ska se på nå positivt i d.. Nu e ja å sambon sida vid sida över nästa äl..[/quote
Åh va trist :( brukar din mens vara oregelbunden? Var väl en vecka kvar till bim? Men ja bra att ni då får en chans nästa gång :)
Bim +3, inget plus på stickan ännu... tröttheten har ökat och så har huvudvärken också gjort. :(
Nej, den brukar komma typ +-1 dag, inte såhär sen. Tog ett RFSU test ikväll då jag inte har fått hem dom andra ännu..
Okej hjälp igen. URSÄKTA MKT INFO. Hur stor kan en nidblödning va? Trodde d va mens igår.. Klarade mig me en super tampong. Brukar måsta byta den efter nån timme och ha binda.. Så va verkligen sparsamt..Men idag å inatt ha d int kommi nåt.. Kan d va nid?